English

زنگ پیشرفت در مدارس اهواز نواخته می شود

مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری خوزستان گفت : زنگ پیشرفت در راستای جهاد تبیین و امیدآفرینی و اطلاع رسانی خدمات دولت و نظام از هفته آینده در مدارس اهواز اجرایی می‌شود.

زنگ پیشرفت در مدارس اهواز نواخته می شود
به گزارش خبرگزاری موج خوزستان

، امیر طرفیانی گفت: این طرح برای نخستین بار در کشور از هفته آینده در سطح مدارس اهواز اجرا می‌شود و تا ۲۰ اسفند ماه ادامه خواهد داشت. در نظر داریم در سال تحصیلی آینده در سطح سایر شهرستان‌ها نیز در مدارس “زنگ پیشرفت” را اجرایی کنیم.

وی با اشاره به اینکه از دو ماه قبل برنامه‌ریزی‌های مقدماتی و برگزاری جلسات و هماهنگی‌های لازم جهت اجرای این طرح انجام شد، اظهار کرد: بر این اساس دستگاه‌های مختلف اجرایی از طریق اعزام کارشناسان آگاه به عنوان سفیران پیشرفت در سطح مدارس به تبیین عملکرد دستگاه‌ها پرداخته و دستاورد‌های دولت و نظام اسلامی را برای دانش آموزان تشریح خواهند کرد.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری بیان کرد: تاکید شده این کار متناسب با روحیات نسل جدید و از طریق جذابیت بصری و ایجاد فضای متنوع همراه با نمایش تجهیزات و پروژه‌ها باشد تا تاثیر عمیق‌تری در ذهن دانش آموزان داشته باشد.

طرفیانی خاطرنشان کرد: این اقدام هم به سود دستگاه‌ها است، زیرا موجب تبیین اقدامات صورت گرفته که همان خدمات نظام است می‌شود هم به سود دانش‌آموزان. چرا که منجر به افزایش اطلاعات عمومی و علاقه‌مندی آنها به مطالعه در زمینه‌های گوناگون می‌شود

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه