English

باند سرقت از مدارس تهران منهدم شد

رئیس پلیس آگاهی تهران از انهدام باند 3 نفره سرقت از مدارس تهران خبر داد و گفت: در این رابطه 2 مالخر اموال مسروقه شناسایی شد.

باند سرقت از مدارس تهران منهدم شد
به گزارش خبرگزاری موج

، سردار علی ولی پور گودرزی در توضیح خبر بیان داشت: با وقوع چند فقره سرقت از مدارس جنوب تهران،  بررسی موضوع در دستور کار تیمی از کارآگاهان پایگاه دهم پلیس آگاهی  تهران قرار گرفت.

وی گفت: با تجمیع پرونده های مشابه و مراجعه کارآگاهان به محل های سرقت و همچنین انجام تحقیقات میدانی،  مشخص شد که سرقت ها توسط 2 یا 3  سارق  با استفاده از تاریکی شب انجام شده است.

سردار ولی پور گودرزی اشاره کرد: با پالایش تصاویر به دست آمده از متهمان،  تصویر واضحی از متهمان در اختیار پلیس قرار گرفت و کارآگاهان با گشت زنی های هدفمند در نهایت موفق شدند   2 تن از سارقان را هنگام پرسه زنی در اطراف مدرسه ای در جنوب تهران مشاهده و هر 2متهم را در یک عملیات پلیسی دستگیر کنند.

وی با بیان اینکه در بررسی های بیشتر از متهمان ابزار و آلات سرقت کشف شد ادامه داد: متهمان پس از انتقال به پلیس آگاهی به 15 فقره سرقت مشابه با همکاری  همدستشان اعتراف  و اظهار کردند اموال مسروقه را به 2مالخر از اتباع کشورهای همسایه می فروختند. 

رئیس پلیس آگاهی تهران  ادامه داد: در عملیات های دیگری سارق متواری و 2 مالخر اموال مسروقه نیز در مخفیگاهشان دستگیر   و متهمان به ارتکاب سرقت و مالخری اموال مسروقه معترف شدند.

این مقام ارشد انتظامی در خاتمه ابزار داشت: با تکمیل تحقیقات پلیسی  و شناسایی مال باختگان هر  5 متهم در اختیار  مرجع قضائی قرار گرفتند. 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه