English

حمایت از نیازمندان با توزیع گوشت

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد خوزستان از توزیع ۴ هزار و ۲۰۰ کیلوگرم گوشت قرمز بین خانواده‌های نیازمند استان خبر داد.

حمایت از نیازمندان با توزیع گوشت
به گزارش خبرگزاری موج خوزستان

، محمدرضا علی‌پور خدادادی بعد از ظهر امروز سه‌شنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای بیان کرد: به مناسبت ایام رجب، کمیته امداد خوزستان با مشارکت خیران تاکنون ۴ هزار و ۲۰۰ کیلوگرم گوشت قرمز بین خانواده‌های نیازمند استان توزیع کرده است.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد خوزستان اظهار کرد: برنامه توزیع گوشت میان خانواده‌های مددجو در راستای کمک به معیشت خانواده مددجویان کمیته امداد و با کمک خیرین و نهادهای حمایتی انجام می‌گیرد.

وی تاکید کرد: روند حمایت معیشتی از مددجویان کمیته امداد تا پایان سال با همکاری و مشارکت نهادها و خیرین ادامه خواهد داشت و ما از مردم خیر و نیکوکار برای مشارکت در این امر نیکوکارانه دعوت می‌کنیم.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد خوزستان خبر داد: در سال جاری تا کنون ارزش نذوراتی که مردم خیر و نیکوکار خوزستان در مناسب‌های مختلف به ویژه عید قربان به کمیته امداد تحویل دادند، ۴۵ میلیارد تومان بوده است.

وی از همراهی و همیاری مردم در کمک به نیازمندان تقدیر و از خیران و مردم نیکوکار خوزستان برای پیوستن به این طرح خداپسندانه دعوت کرد و گفت: کد دستوری #۰۶۱*۸۸۷۷* و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۴۰۵۷۵ نزد صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت برای دریافت کمک‌های مردمی در طرح پیش‌بینی شده است‌.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه