English

بیش از هزار و ۶۷۰ ویال آمپول‌ از مطب یک پزشک در اهواز کشف شد

سرپرست مدیریت نظارت بر فرآورده‌های دارویی معاونت غذا و داروی اهواز از کشف و ضبط بیش از هزار و ۶۷۰ ویال آمپول از مطب یک پزشک اهوازی خبر داد.

بیش از هزار و ۶۷۰ ویال آمپول‌ از مطب یک پزشک در اهواز کشف شد

به گزارش خبرگزاری موج خوزستان، نرگس خدری صبح امروز چهارشنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای اظهار کرد: در پی دریافت گزارش‌های مردمی رسیده به معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی اهواز در بازرسی مشترک کارشناسان معاونت‌های غذا و دارو، درمان و تعزیرات حکومتی استان خوزستان، از مطب یکی از پزشکان در اهواز،  ۳۶ قلم داروی تزریقی شامل بیش از هزار و ۶۷۰ ویال آمپول کشف و ضبط و برای پزشک خاطی و دیگر عوامل، پرونده قضائی تشکیل شد.

خدری افزود: براساس بررسی‌های کارشناسی، این داروها به صورت غیرمجاز تهیه شده بود و در شرایط بسیار نامناسب نگهداری و به بیماران تزریق می‌شد.

وی یادآور شد: برخی از این اقلام دارویی، تاریخ مصرف گذشته و فاسد بود و برخی نیز جز اقلام دارویی بیمارستانی است که با توجه به خطرات احتمالی و نیاز به مراقبت‌های بیمارستانی پس از تزریق، مجاز به استفاده در مطب پزشکان نیست.

سرپرست مدیریت نظارت بر فرآورده‌های دارویی معاونت غذا و داروی اهواز تاکید کرد: تزریق این‌گونه داروها در این شرایط می‌تواند باعث بروز عوارض و خطرات جبران‌ناپذیری برای بیماران شود.

خدری در پایان به شهروندان توصیه کرد داروهای خود را صرفا از طریق داروخانه‌های مجاز تهیه کرده و در صورت مشاهده هرگونه تخلف در این زمینه با شماره ۱۹۰ یا ۰۶۱۳۲۲۳۲۳۵۲ تماس بگیرند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه