English

بیش از ۳۶ هزار زائر اتباع از مرز چذابه به سایر نقاط کشور جابه‌جا شدند

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری خوزستان گفت: ۳۶ هزار و ۹۹۴ زائر اتباع خارجی از ابتدای ماه صفر تا پایان این ماه از پایانه مرزی چذابه به سایر نقاط کشور جابه‌جا شده‌اند.

بیش از ۳۶ هزار زائر اتباع از مرز چذابه به سایر نقاط کشور جابه‌جا شدند

به گزارش خبرگزاری موج خوزستان، فواد غزیعلی صبح امروز سه‌شنبه در جمع خبرنگاران از تداوم جابه‌جایی زوار اتباع خارجی از مرز چذابه خبر داد و اظهار کرد: از ۲۷ مرداد ماه تا ۲۵ شهریور ماه امسال تعداد ۹۹۷ سفر در پایانه مرزی چذابه برای جابه‌جایی زائران اتباع خارجی اختصاص داده شده که در این مدت تعداد ۱۴ هزار و ۶۸۹ مسافر با چهار هزار و ۱۰۷ سفر از پایانه مسافری چذابه با اتوبوس به سایر نقاط کشور جابه‌جا شدند.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان ادامه داد: در پایانه مرزی شلمچه از ابتدای ماه صفر تا آخر این ماه تعداد ۲۹۶ هزار و ۶۹۱ مسافر با ۱۲ هزار و ۳۲ سفر اتوبوسی به سایر نقاط کشور عزیمت کردند.

وی بابیان اینکه روزانه حدود ۱۰۰ دستگاه اتوبوس زائران اتباع خارجی را از پایانه مرزی چذابه و پایانه مسافربری سیاحت اهواز جابه‌جا می‌کنند، گفت: جابه‌جایی زائران اتباع خارجی تا زمانی که دیگر مسافری در این پایانه نباشد، ادامه دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه