English

کارشناس هواشناسی خراسان رضوی:

کاهش شدید دما در خراسان رضوی از امشب

کارشناس هواشناسی خراسان رضوی بیان کرد: ورود سامانه پرفشار شمالی و مرطوب دلیل این کاهش دمای محسوس است و با نفوذ این سامانه وقوع بارش های رگباری همراه با رعد و برق در مناطق کوهستانی دور از انتظار نخواهد بود.

کاهش شدید دما در خراسان رضوی از امشب

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، آذر رضایی پور؛ کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی در خبری اطلاع داد: دمای هوای استان از امشب کاهش محسوسی خواهد یافت و دمای کلانشهر مشهد فردا نسبت به امروز حدود ۱۱ درجه سلسیوس کاهش یابد.

رضایی پور در ادامه اضافه کرد: دما در بیشتر نقاط خراسان رضوی حال و هوای پاییزی به خود می‌گیرد و این کاهش دما در نواحی شمالی و مناطق کوهستانی خراسان رضوی محسوس تر خواهد بود و در نواحی جنوبی کمتر قابل احساس خواهد بود.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی همچنین ابرازداشت: ورود سامانه پرفشار شمالی و مرطوب دلیل این کاهش دمای محسوس است و با نفوذ این سامانه وقوع بارش های رگباری همراه با رعد و برق در مناطق کوهستانی دور از انتظار نخواهد بود.

وی در ادامه تاکید کرد: وزش باد همراه با گرد و خاک نیز از دیگر پدیده های روزهای آینده است که این پدیده در نواحی مستعد همراه با کاهش کیفیت هوا و کاهش دید خواهد بود.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی افزود: در شبانه روز گذشته، قوچان با ۱۳ و سبزوار با ۴۱ درجه سلسیوس به ترتیب خنک ترین و گرمترین شهرستان های استان بوده اند.

رضایی پوریادآور شد: مشهد نیز نوسانات دمایی ۲۲ تا ۳۵ درجه را به ثبت رسانده است و دمای کنونی مشهد ۳۴ درجه سلسیوس است که امروز در گرمترین ساعات تا ۳۷ درجه سلسیوس بالا می رود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه