English

کارشناس هواشناسی خراسان رضوی:

بازگشت گرما به خراسان رضوی

کارشناس هواشناسی خراسان رضوی بیان کرد: دمای کلانشهر مشهد روز گذشته بین ۲۰ تا ۳۳ درجه متغیر بوده است و میانگین دمای هوای استان خراسان رضوی از ابتدای هفته جاری در نوسان بوده است.

بازگشت گرما به خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، آذر رضایی پور؛ کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی در خبری اطلاع داد: هوا در خراسان رضوی گرمتر خواهد شد و روند افزایش دما در مناطق مختلف خراسان رضوی از فردا آغاز می‌شود.

رضایی پور در ادامه این خبر اضافه کرد: دمای کلانشهر مشهد روز گذشته بین ۲۰ تا ۳۳ درجه متغیر بوده است و میانگین دمای هوای استان خراسان رضوی از ابتدای هفته جاری در نوسان بوده است.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی متذکر شد: هم اکنون با استقرار سامانه کم فشار، وضعیت جوی در بیشتر نقاط خراسان رضوی پایدار است و این وضعیت تا اواخر هفته جاری ادامه خواهد داشت.

وی تصریح کرد: از عصر پنج‌شنبه استان تحت سامانه بارشی جدیدی قرار خواهد گرفت که اطلاعات دقیق آن در روزهای آینده اعلام خواهد شد و همچنین با شدت گرفتن وزش باد از عصر امروز در نواحی شرقی خراسان رضوی، گرد و خاک، کاهش دید و کاهش کیفیت هوا برای این مناطق پیش بینی شده است.

رضایی پور در خاتمه این اطلاع رسانی خاطرنشان کرد: در شبانه روز گذشته، فریمان با ۱۱ درجه سلسیوس و مه ولات با ۳۸ درجه به ترتیب خنک ترین و گرمترین شهرستان های استان خراسان رضوی بوده اند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه