English

مدیر عامل شرکت آبفای خراسان رضوی:

لایروبی ۳۷۸ تن لجن در تصفیه خانه فاضلاب تربت حیدریه

مدیر عامل شرکت آبفای خراسان رضوی بیان کرد: با نصب این سیستم که در نوع خود منحصر به فرد است، مشکل بوی نامطبوع تصفیه خانه فاضلاب نیز که باعث اعتراض ساکنان مناطق اطراف شده رفع شد.

لایروبی ۳۷۸ تن لجن در تصفیه خانه فاضلاب تربت حیدریه

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، حسین امامی؛ مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خراسان رضوی در خبری اظهارداشت: ۳۷۸ تن لجن در تصفیه خانه فاضلاب تربت حیدریه در یک سال گذشته تولید شده است.

امامی در ادامه گفت: این ماده که با همکاری شرکت‌های دانش بنیان و سامانه تغلیظ لجن به دست آمده، تبدیل به کود کشاورزی شده است و با نصب این سیستم که در نوع خود منحصر به فرد است، مشکل بوی نامطبوع تصفیه خانه فاضلاب نیز که باعث اعتراض ساکنان مناطق اطراف شده رفع شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آبفا خراسان رضوی متذکر شد: ماهانه۴۵۰ هزار متر مکعب پساب استاندارد در تصفیه خانه فاضلاب شهر تربت حیدریه تولید می شود و فاضلاب جمع آوری شده از سطح شهر تربت حیدریه از طریق چهار کیلومتر خط انتقال وارد تصفیه خانه می شود.

وی همچنین خاطرنشان کرد: اولویت فروش پساب تصفیه‌خانه فاضلاب تربت حیدریه را صنایع شهرستان اعلام کرد و از آمادگی دو واحد دیگر برای خرید پساب شهر تربت حیدریه خبر داد.

امامی گفت: بر اساس قرارداد سرمایه گذار پروژه فاضلاب تربت حیدریه و مجتمع فولاد رخ ، سالانه ۳.۶ میلیون متر مکعب پساب از طریق یک خط به طول ۴۰ کیلومتر در اختیار این واحد تولیدی قرار می‌گیرد و از ۳۵۰ کیلومتر طول شبکه فاضلاب شهر تربت‌ حیدریه تاکنون ۲۷۰ کیلومتر آن اجرا شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه