English

کارشناس هواشناسی خراسان رضوی:

روند کاهشی دمای هوای خراسان رضوی تا هفت درجه

کارشناس هواشناسی خراسان رضوی بیان کرد: بیشینه دمای هوای در خراسان رضوی از ۳۵ درجه فراتر نخواهد رفت و دمای کنونی مشهد ۲۶ درجه سلسیوس است که امروز در گرمترین ساعات از ۳۰ درجه بالاتر نخواهد رفت.

روند کاهشی دمای هوای خراسان رضوی تا هفت درجه

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، آذر رضایی پور؛ کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی در خبری اعلام کرد: روند کاهشی دمای هوا از روز گذشته آغاز شد که این وضعیت تا پایان هفته جاری موجب کاهش چهار تا هفت درجه ای دما در نقاط مختلف استان نسبت به روز گذشته می‌شود.

رضایی پور همچنین اضافه کرد: بیشینه دمای هوای در خراسان رضوی طی روزهای پایانی هفته جاری از ۳۵ درجه فراتر نخواهد رفت و دمای کنونی مشهد ۲۶ درجه سلسیوس است که امروز در گرمترین ساعات از ۳۰ درجه بالاتر نخواهد رفت.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی تصریح کرد: در شبانه روز گذشته، قوچان با هشت و بردسکن با ۳۷ درجه سلسیوس خنک ترین و گرم ترین شهرستان های استان بوده اند و طی همین مدت کلانشهر مشهد نوسانات دمایی ۱۸ تا ۳۲ درجه را به ثبت رسانده است.

رضایی پور متذکرشد: همچنین وزش باد پدیده غالب در خراسان رضوی است و این پدیده در نواحی شرقی و جنوبی با شدت بیشتری خواهد بود که کاهش دید و کاهش کیفیت هوا در این مناطق دور از انتظار نخواهد بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه