English

کارشناس هواشناسی خراسان رضوی:

آغاز روند کاهش دما در سطح استان خراسان رضوی

کارشناس هواشناسی خراسان رضوی بیان کرد: با توجه به مسیرجریانات باد احتمال انتقال ذرات گرد و غبار از نواحی شرقی و نیمه جنوبی استان به نواحی مرکزی و از جمله شهر مشهد تا روز دوشنبه وجود دارد.

آغاز روند کاهش دما در سطح استان خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، زهرا مبشری؛ کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی اعلام کرد: روند کاهش دما در سطح استان از امروز آغاز شده و تا اواسط هفته ادامه دارد به طوری که از شدت گرمای هوا به طور محسوس در سطح استان کاسته خواهد شد.

مبشری اضافه کرد: بر اساس آخرین اطلاعات هواشناسی پدیده قالب در سطح استان افزایش سرعت وزش باد خواهد بود به‌طوری که در برخی نقاط به ویژه نوار شرقی و نیمه جنوبی استان این رویداد گاهی شدید همراه با گرد و خاک، کاهش کیفیت هوا و میدان دید پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی ادامه داد: با توجه به مسیرجریانات باد احتمال انتقال ذرات گرد و غبار از نواحی شرقی و نیمه جنوبی استان به نواحی مرکزی و از جمله شهر مشهد تا روز دوشنبه وجود دارد.

وی تصریح کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته دمای هوای مشهد بین ۲۲ تا ۳۶ درجه سلسیوس در نوسان بوده است و پیش‌بینی می‌شود، بیشینه دمای هوای امروز مشهد به ۳۳ درجه خواهد رسید.

مبشری متذکرشد: قوچان با کمینه دمای هوای ۱۳ درجه سلسیوس و سرخس با بیشینه دمای هوای ۴۱ درجه به ترتیب سردترین و گرم‌ترین شهرستانهای خراسان رضوی طی این مدت بوده‌اند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه