English

فرمانده انتظامی مشهد:

جمع آوری ١٠٧ معتاد متجاهر در مشهد

فرمانده انتظامی مشهد بیان کرد: ماموران انتظامی در بازرسی از مخفیگاه فروشندگان مواد، یک کیلو و ۴۶۸ گرم انواع موادمخدر صنعتی و سنتی به همراه تعداد زیادی آلات و ادوات استعمال و توزین موادافیونی کشف کردند.

جمع آوری ١٠٧ معتاد متجاهر در مشهد

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، سرهنگ احمد نگهبان؛ فرمانده انتظامی مشهد در خبری اعلام کرد: ١٠٧ معتاد متجاهر در اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در حاشیه شهر مشهد جمع آوری شدند.

سرهنگ نگهبان در ادامه افزود: در راستای ارتقای احساس امنیت و ایجاد فضای ناامن برای مجرمان و هنجارشکنان، پلیس مبارزه با موادمخدر مشهد با همکاری کلانتری ها، پاتوق های خرده فروشان را در محدوده شمال و شرق شهر مشهد شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی مشهد همچنین اضافه کرد: در این طرح سه روزه پس از هماهنگی با مقام قضایی ماموران انتظامی ضمن دستگیری ۶۶ خرده فروش مواد مخدر، ۱۰۷ معتاد متجاهر و کارتن خواب را در مناطق حاشیه شهر جمع آوری کردند.

وی تصریح کرد: ماموران انتظامی در بازرسی از مخفیگاه فروشندگان مواد، یک کیلو و ۴۶۸ گرم انواع موادمخدر صنعتی و سنتی به همراه تعداد زیادی آلات و ادوات استعمال و توزین موادافیونی کشف و ۲ دستگاه خودرو سواری و ۱۱ دستگاه موتورسیکلت که برای توزیع موادمخدر استفاده می شد را توقیف کردند.

سرهنگ نگهبان خاطرنشان کرد: مبارزه جدی و قاطعانه با توزیع کنندگان و خرده فروشان موادمخدر از اولویت های اصلی پلیس است و از شهروندان درخواست می شود در صورت اطلاع از توزیع و مصرف مواد در محله خود موضوع را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه