English

فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور:

جمع آوری معتادان متجاهر و خرده فروشان موادمخدر در نیشابور

فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور بیان کرد: در این طرح که با محوریت پلیس مبارزه با مواد مخدر و همکاری پلیس پیشگیری از ابتدای صبح در سطح شهرستان نیشابور اجرا شد.

جمع آوری معتادان متجاهر و خرده فروشان موادمخدر در نیشابور

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، سرهنگ حسین احمدی؛ فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور در خبری اطلاع داد: جمع آوری و دستگیری ۵۶ معتاد متجاهر و خرده فروش موادمخدر در اجرای طرح ضربتی پلیس در شهرستان نیشابور.

سرهنگ احمدی در ادامه افزود: در اجرای رسیدگی به مطالبات و خواسته های مردمی  طرح ارتقاء اجتماعی با محوریت مبارزه با خرده فروشان مواد مخدر پس از هماهنگی با مقام قضایی در سطح شهر نیشابور اجرا شد .

فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور همچنین متذکر شد: در این طرح که با محوریت پلیس مبارزه با مواد مخدر و همکاری پلیس پیشگیری  از ابتدای صبح در سطح شهرستان نیشابور اجرا شد.

وی ادامه داد: در مجموع تعداد ۵۰ نفر معتاد متجاهر و کارتن خواب و۶ نفر خرده فروش مواد شناسایی و دستگیر شدند و کشف مقادیری انواع مواد مخدر به همراه ۷۵۰عدد قرص غیر مجاز، ۵۰۰ سی سی شربت متادون  از دیگر نتایج این طرح می باشد.  

سرهنگ احمدی اظهار داشت: خرده فروشان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی و معتادان  متجاهر و کارتن خواب  به کمپ "ماده ۱۶ دولت" منتقل و زیر نظر کارشناسان جهت بهبودی قرار گرفتند.

فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور یادآور شد: از همکاری شهروندان، حضور میدانی نماینده دادستان و قاضی ویژه رسیدگی به جرائم مواد مخدر تقدیر داریم و پلیس، خدمتگزار و حامی مردم است و  با حمایت دستگاه قضایی در مبارزه با سوداگران مرگ از هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهد کرد.

سرهنگ احمدی در خاتمه خاطرنشان کرد: از شهروندان تقاضا داریم در صورت اطلاع از فعالیت قاچاقچیان و خرده فروشان مواد افیونی موضوع را سریعاً از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه