English

مدیرکل راهداری خراسان رضوی:

نیاز فوری خراسان رضوی به تهیه ۱۰۰ دستگاه ماشین آلات راهداری

مدیرکل راهداری خراسان رضوی بیان کرد: جهت رسیدن به وضعیت پایدار نیاز فوری به تهیه ۱۰۰ دستگاه ماشین آلات راهداری جدید داریم تا در شرایط مختلف خدمات رسانی مناسب‌تری به زائرین و هم استانی‌های در طول راه‌ها داشته باشیم.

نیاز فوری خراسان رضوی به تهیه ۱۰۰ دستگاه ماشین آلات راهداری

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، جعفر شهامت؛ مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی اعلام کرد: جهت رسیدن به وضعیت پایدار نیاز فوری به تهیه ۱۰۰ دستگاه ماشین آلات راهداری جدید داریم تا در شرایط مختلف خدمات رسانی مناسب‌تری به زائرین و هم استانی‌های در طول راه‌ها داشته باشیم که ۱۰ درصد آن طی ۲ ماه آتی محقق می‌گردد.

شهامت در ادامه گفت: در راستای قراردادهای منعقده جهت خرید ۸ دستگاه لودر و یک دستگاه بیل مکانیکی به ارزشی بالغ بر ۴۵۰ میلیارد ریال، اولین دستگاه‌های خریداری شده شامل یک دستگاه لودر و بیل مکانیکی در چارچوب پروژه نوسازی ناوگان ماشین‌آلات با موفقیت تحویل گردید.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی اضافه کرد: جهت رسیدن به وضعیت پایدار نیاز فوری به تهیه ۱۰۰ دستگاه ماشین آلات راهداری جدید داریم تا در شرایط مختلف خدمات رسانی مناسب‌تری به زائرین و هم استانی‌های در طول راه‌ها داشته باشیم که ۱۰ درصد آن طی ۲ ماه آتی محقق می‌گردد.

وی همچنین تاکید کرد: دستگاه‌ها با استفاده از توان شرکت‌های داخلی تهیه شده‌اند و اطمینان داریم که در ارتقاء کیفیت خدمات ارائه شده توسط ناوگان ماشین آلات نقش مهمی خواهند داشت.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی متذکر شد: پروژه نوسازی ناوگان ماشین آلات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی به منظور بهبود شرایط و ارتقاء کیفیت خدمات ارائه شده و کاهش سنی ناوگان از ۳۰ سال به زیر ۲۰ سال در گام اول و با مشارکت منابع استانی و ملی در حال اجرا است.

شهامت خاطرنشان کرد: پس از تحویل اولین دستگاه‌ها، طبق برنامه‌ریزی انجام شده، تحویل دستگاه‌های دیگر نیز طی دو ماه آینده در دستور کار قرار دارد و در صورت تامین اعتبار ، آمادگی برای واردات ماشین آلات با کیفیت زیر ۵ سال را در استان داریم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه