English

کارشناس هواشناسی خراسان رضوی:

پیش بینی کاهش دمای هوا در خراسان رضوی

کارشناس هواشناسی خراسان رضوی بیان کرد: علاوه بر کاهش شدت وزش باد و گرد و خاک دمای هوا نیز در نقاط مختلف چند درجه کاهش خواهد یافت و فریمان و بردسکن طی دیروز به ترتیب با ۱۷ و ۴۲ درجه سانتیگراد خنک ترین و گرم ترین دما را داشتند.

پیش بینی کاهش دمای هوا در خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، مرتضی اثمری؛ کارشناس اداره کل هواشناسی خراسان رضوی در خبری اعلام کرد: امروز جمعه و فردا علاوه بر کاهش شدت وزش باد و گرد و خاک در استان دمای هوا نیز در نقاط مختلف چند درجه کاهش خواهد یافت.

اثمری در ادامه این خبر گفت: فریمان و بردسکن طی دیروز به ترتیب با ۱۷ و ۴۲ درجه سانتیگراد خنک ترین و گرم ترین دما را داشتند و امروز و فردا دمای هوا در نقاط مختلف استان چند درجه کاهش خواهد یافت.

کارشناس اداره کل هواشناسی خراسان رضوی اضافه کرد: دیروز شهروندان مشهدی نوسان دمایی بین ۲۴ تا ۳۷ درجه سانتیگراد را تجربه کردند اما امروز این نوسان دمایی در گرم ترین ساعات روز به ۳۵ و در خنک ترین ساعات شب به ۲۳ درجه سانتیگراد خواهد رسید.

وی همچنین متذکر شد: در بین نواحی باد خیز استان به ویژه در نوار شرقی، خواف با ثبت ۷۹ کیلومتر در ساعت رتبه بیشترین سرعت وزش باد در استان را ثبت کرد.

کارشناس اداره کل هواشناسی خراسان رضوی ادامه داد: با وجود کاهش شدت وزش باد و گرد و خاک در استان طی امروز و فردا، کماکان وزش باد و گرد و خاک به ویژه در نواحی شرقی پدیده غالب جوی خراسان رضوی خواهد بود.

اثمری در خاتمه این اطلاع رسانی خاطرنشان کرد: وزش باد در نواحی شرقی و جنوب شرقی خراسان رضوی همراه با کاهش دید و کیفیت هوا و گاهی نیز با احتمال بروز خسارت پیش بینی می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه