English

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی:

ایجاد بیش از ۷۳۴۰ نفر فرصت شغلی توسط شهرک‌های صنعتی غیردولتی

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی بیان کرد: در استان خراسان رضوی ۱۰ شهرک صنعتی غیردولتی با گستره بیش از ۹۷۵ هکتار وجود دارد که بزرگترین آن در حوالی مشهد با ۶۵۰ هکتار و کوچکترین آن هفت هکتار وسعت دارد.

ایجاد بیش از ۷۳۴۰ نفر فرصت شغلی توسط شهرک‌های صنعتی غیردولتی

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، جعفر فرشچی؛ مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی در سخنانی اعلام کرد: تاکنون شهرک‌های صنعتی غیردولتی در استان برای بیش از هفت هزار و ۳۴۰ نفر فرصت شغلی فراهم کرده‌اند.

فرشچی در ادامه سخنان خود افزود: در استان خراسان رضوی ۱۰ شهرک صنعتی غیردولتی با گستره بیش از ۹۷۵ هکتار وجود دارد که بزرگترین آن در حوالی مشهد با ۶۵۰ هکتار و کوچکترین آن هفت هکتار وسعت دارد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی متذکر شد: از کل شهرک‌های صنعتی غیردولتی در خراسان رضوی، سه شهرک صنعتی پروانه بهره برداری دریافت کرده اند و ۲ شهرک در حال واگذاری زمین به متقاضیان هستند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی به اهتمام این مجموعه برای راه اندازی شهرک‌های صنفی- صنعتی غیردولتی در استان اشاره و بیان کرد: در این راستا راه اندازی پنج شهرک صنفی - صنعتی غیردولتی در اطراف مشهد در دستور کار قرار گرفته که تملک اراضی آن‌ها توسط واحد‌های صنفی انجام می‌گیرد.

وی خراسان رضوی را جزو سه استان برتر در زمینه برخورداری از شهرک‌های غیردولتی یا صنفی - صنعتی دانست و گفت: همزمان با عید غدیر، شهرک صنفی - صنعتی غیردولتی پروفیل کاران در حوالی مشهد راه اندازی شد که زیرساخت‌های آن شامل برق، آب و گاز در حال تامین است و با استقرار واحدهای تولیدی در آن به صورت کامل تامین خواهد شد.

فرشچی در پاسخ به سوالی در خصوص شهرک صنعتی - صنفی غیردولتی پوشاک در مشهد گفت: مطالعات اولیه برای راه اندازی این شهرک انجام گرفته است که در طرح توسعه شهرک صنعتی مشهد (کلات) قرار خواهد گرفت.

خراسان رضوی شامل ۵۱ شهرک و ناحیه صنعتی مصوب است که ۴۱ شهرک و ناحیه آن در حال واگذاری است و کل اراضی در اختیار استان ۹۳۵۹ هکتار بوده که در مجموع فاز عملیاتی این شهرک‌ها شامل ۵۷۱۴ هکتار بوده و زمین صنعتی ۳۷۵۵ هکتار است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه