English

کارشناس هواشناسی خراسان رضوی:

آسمان خراسان رضوی صاف و آفتابی بهمراه وزش باد

کارشناس هواشناسی خراسان رضوی بیان کرد: هم اکنون آسمان در بیشتر نقاط خراسان رضوی صاف و آفتابی است که بنا بر تحلیل نقشه‌ها و مدل‌های هواشناسی به تدریج در مناطق کوهستانی ابرناک می‌شود.

آسمان خراسان رضوی صاف و آفتابی بهمراه وزش باد

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، زهرا آهنگرزاده؛ کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی در خبری اطلاع داد: وزش باد که مدتی است پدیده غالب در خراسان رضوی است تا پایان هفته کنونی ادامه خواهد داشت.

آهنگرزاده در ادامه این اطلاع رسانی متذکر شد و گفت: این پدیده در نواحی غربی استان همراه با گرد و خاک و کاهش دید است و در مناطق جنوبی نیز با احتمال بروز خسارت خواهد بود.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی تصریح کرد: هم اکنون آسمان در بیشتر نقاط خراسان رضوی صاف و آفتابی است که بنا بر تحلیل نقشه‌ها و مدل‌های هواشناسی به تدریج در مناطق کوهستانی ابرناک می‌شود.

وی همچنین در ادامه اظهار داشت: به لحاظ دمایی هم، تغییرات خاصی در استان وجود نخواهد داشت و دمای هوا با نوسانات اندکی مواجه خواهد بود.

آهنگرزاده افزود: در شبانه روز گذشته، قوچان با ۱۲ و داورزن با ۳۹ درجه سلسیوس خنک‌ترین و گرمترین شهرستان‌های استان بوده اند و در همین مدت کلانشهر مشهد نوسانات دمایی ۲۱ تا ۳۴ درجه را به ثبت رساند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه