English

کارشناس هواشناسی خراسان رضوی:

افزایش سرعت وزش باد در خراسان رضوی

کارشناس هواشناسی خراسان رضوی بیان کرد: وزش باد در نواحی باخیز و مستعد استان خراسان رضوی گاهی شدید و همراه با گرد و خاک، کاهش دید و کاهش کیفیت هوا رخ خواهد داد.

افزایش سرعت وزش باد در خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، مرتضی اثمری؛ کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی در خبری اطلاع داد: افزایش سرعت وزش باد با احتمال بروز خسارت در برخی از مناطق، پدیده جوی غالب این استان طی روزهای پیش‌رو است.

اثمری در ادامه این اطلاع رسانی اضافه کرد: همچنین وزش باد در نواحی باخیز و مستعد استان خراسان رضوی گاهی شدید و همراه با گرد و خاک، کاهش دید و کاهش کیفیت هوا رخ خواهد داد.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی متذکر شد: افزایش ابرناکی و رگبارهای پراکنده باران و رعد و برق تا فردا، یکشنبه در برخی از مناطق خراسان رضوی ادامه خواهد داشت.

وی تاکید کرد: دما در استان کاهش نسبی خواهد داشت و بیشینه دمای هوای امروز مشهد به ۳۴ درجه و کمینه دمای هوای این کلانشهر به ۲۳ درجه می رسد و طی ۲۴ ساعت گذشته دمای هوای مشهد بین ۲۴ تا ۳۵ درجه سلسیوس در نوسان بوده است.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی تصریح کرد: قوچان با کمینه دمای هوا ی ۱۵ درجه سلسیوس و شهرستان‌ مه ولات با بیشینه دمای هوای ۴۰ درجه به ترتیب سردترین و گرمترین شهرهای خراسان رضوی طی شبانه روز گذشته بوده‌اند.

اثمری با ابراز سرعت وزش باد در استان خراسان رضوی خاطرنشان کرد: همچنین طی این بازه زمانی بیشترین شدت وزش باد در شهرستان‌ بجستان با ۶۵ کیلومتر در ساعت گزارش شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه