English

کارشناس هواشناسی خراسان رضوی:

دمای هوای خراسان رضوی به گرمای ۴۰ درجه خواهد رسید

کارشناس هواشناسی خراسان رضوی بیان کرد: دما در بیشتر نقاط خراسان رضوی به خصوص مناطق گرمسیری به بیش از ۴۰ درجه می‌رسد و وزش باد گرم در بیشتر نقاط جریان خواهد داشت.

دمای هوای خراسان رضوی به گرمای ۴۰ درجه خواهد رسید

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، سارا حکمی کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی در خبری اعلام کرد: وزش باد به همراه گرمای ۴۰ درجه، از امروز تا پایان هفته استان را فرا خواهد گرفت و پدیده غالب خواهد بود.

حکمی در ادامه این خبر اضافه کرد و گفت: دما در بیشتر نقاط خراسان رضوی به خصوص مناطق گرمسیری به بیش از ۴۰ درجه می‌رسد و وزش باد گرم در بیشتر نقاط جریان خواهد داشت.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی ادامه داد: بیشتری می‌گیرد که بنا بر پیش بینی‌ها احتمال بروز گرد و خاک، کاهش دید و خسارت در این مناطق دور از انتظار نخواهد بود.

وی تصریح کرد: هوای گرم تا اوایل هفته آینده در خراسان رضوی ماندگار است و بنا بر تحلیل نقشه‌های هواشناسی، از دوشنبه هفته آینده، مقداری از گرمای هوا کاسته خواهد شد.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی متذکر شد: طی شبانه روز گذشته، قوچان با ۱۲ و سرخس با ۴۰ درجه سلسیوس، خنک‌ترین و گرم‌ترین شهرستان‌های استان بوده اند.

حکمی در خاتمه خاطرنشان کرد: دمای فعلی مشهد ۳۱ درجه سلسیوس است که پیش بینی می‌شود تا ۳۷ درجه افزایش یابد و کلانشهر مشهد نوسانات دمایی ۱۸ تا ۳۶ درجه را به ثبت رسانده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه