English

وحید یامین پور:

پیرامون گام دوم انقلاب، جوانان مخاطب قرار گرفته‌اند

معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان بیان کرد: پیامهای رهبر معظم انقلاب از دهه ۸۰ به بعد با عناوین عدالت، جنبش نرم‌افزاری، جوان مومن انقلابی، آتش به اختیار بودن و در نهایت گام دوم انقلاب با هدف ورود نسل جوان برای تغییر و بهبود اوضاع کشور ارائه شده است.

پیرامون گام دوم انقلاب، جوانان مخاطب قرار گرفته‌اند

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، وحید یامین پور معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان در سخنانی عنوان کرد: تحقق اهداف و آرمانهای انقلاب اسلامی نه توسط دولتها و ساختارهای رسمی حاکمیت، بلکه به دست مردم و جوانان رقم خواهد خورد.

یامین پور این سخنان را در همایش جهاد اکبر انجمن اسلامی دانشجویان مستقل کشور و ویژه برنامه روز جوان در مشهد اظهار کرد و در ادامه گفت: ۲۲ بهمن ۵۷ روز آغاز انقلاب اسلامی خواهد بود و پیروزی انقلاب زمانی است که اهداف و آرمانهای انقلاب محقق شود.

معاون وزیر ورزش و جوانان همچنین افزود: پیش تر تصور بر این بود که تحولات مهم کشورها توسط دولت و حاکمیت بواسطه داشتن امکانات، ساختار و پول رقم می‌خورد، در حالیکه این دیدگاه صحیح نیست، چراکه دولتها توان رقم زدن تحولات بزرگ را ندارند.

وی در ادامه متذکر شد: هر چه می‌گذرد دولتها در جهان ضعیف‌تر می شوند و اکنون توان آنها در برابر اقدامات و تغییرات ناشی از عملکرد سازمان‌های مردم نهاد غیررسمی و بومی تضعیف شده است.

یامنی پور تصریح کرد: مقام معظم رهبری در بیانات خود پیرامون گام دوم انقلاب ، جوانان را مخاطب قرار داده‌اند، لذا تحولات قرار است به دست جوانان رخ دهد، امیدواریم نور آرمان خواهانه موجود در اینگونه مراسم‌ها و جمع‌های تشکیلاتی تداوم یابد.

وی افزود: البته دولتها می‌توانند زمینه‌ساز تحقق اهداف بوده و در این مسیر مانع زدایی کرده و اداره کننده تحولات کشور باشند و جوانان مخاطب پیامها در بیانات امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب هستند.

یامنی پور خاطرنشان کرد: پیامهای رهبر معظم انقلاب از دهه ۸۰ به بعد با عناوین عدالت، جنبش نرم‌افزاری، جوان مومن انقلابی، آتش به اختیار بودن و در نهایت گام دوم انقلاب با هدف ورود نسل جوان برای تغییر و بهبود اوضاع کشور ارائه شده است.

شایان ذکر است که: در این مراسم با حضور وزیر ورزش و جوانان چهار نفر از جوانان ورزشکار و مبتکر  به نامهای فاطمه عبادی رتبه نخست استعدادیابی کشور، طراح و کارآفرین، میکائیل دیانی کارگردان و فعال دانشجویی،  هاشمیه متقیان معاوی دارنده مدال طلای پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو و امیر رضایی مخترع توانیاب با ثبت ۱۳۵ اختراع، مورد تقدیر قرار گرفتند.

همچنین بیستمین دوره آموزشی جهاد اکبر به عنوان بزرگ‌ترین گردهمایی دانشجویی با حضور ۵۰۰ دانشجو از ۶۳ دانشگاه سراسر کشور به همراه مقام‌های کشوری از ۲۲ اسفند در مشهد آغاز و تا ۲۷ اسفند سال جاری ادامه می یابد.

شعار این دوره آموزشی «تحول دانشجو، تحول جامعه حکمرانی عالمانه و عادلانه" است و هدف از برگزاری آن حفظ روحیه تشکیلاتی، آموزش های تشکیلاتی و خودسازی اعلام شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه