English

ابراهیم نصری:

جاده‌های خراسان رضوی بر اثر بارندگی لغزنده است

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی بیان کرد: : بارش پراکنده برف در جاده درگز - قوچان در محدوده گردنه تیوان موجب لغزندگی جاده شده است.

جاده‌های خراسان رضوی بر اثر بارندگی لغزنده است

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، ابراهیم نصری مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی در خبری اعلام کرد: بر اساس گزارش راهداران و سامانه‌های نظارتی بارش باران و پدیده مه گرفتگی صبح امروز موجب لغزندگی سطح جاده‌ها و کاهش دید افقی رانندگان در جاده‌های خراسان رضوی شده است.

نصری در ادامه این خبر اضافه کرد: در حال حاضر بارش باران در حوزه شهرستانهای درگز، سبزوار، مشهد، فیروزه، قوچان، زاوه و کلات موجب لغزندگی جاده‌ها از جمله بزرگراههای اصلی این استان شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی همچنین اظهار کرد: بارش پراکنده برف در جاده درگز - قوچان در محدوده گردنه تیوان موجب لغزندگی جاده شده است و  پدیده مه گرفتگی در جاده های درگز - قوچان نیز وجود دارد.

وی در ادامه با اشاره دیگر گذرگاههای استان متذکر شد: پدیده مه گرفتگی در محدوده گردنه تیوان، مشهد- سرخس در محدوده گردنه مزداوند، مشهد - کلات در گردنه گوجگی، آزاد راه باغچه - مشهد و بزرگراه باغچه - تربت حیدریه موجب کاهش دید افقی رانندگان شده است.

نصری در خاتمه یادآوری کرد: بر اساس اعلام مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی انتظار می‌رود بارشها به تناوب و در برخی نقاط همراه با کاهش دما و وزش باد شدید تا پایان هفته جاری در این استان ادامه یابد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه