English

یعقوبعلی نظری:

برخورد فرمانداران با دستگاه‌هایی که در جبهه مقابل مردم قرار دارند

استاندار خراسان رضوی بیان کرد: فرمانداران علاوه بر پیشرو، پیشبرنده و حامی بودن، باید قدرت بسیج کنندگی ظرفیت‌ها را در جهت توسعه شهرستان‌ها داشته باشند.

برخورد فرمانداران با دستگاه‌هایی که در جبهه مقابل مردم قرار دارند

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، یعقوبعلی نظری استاندار خراسان رضوی در سخنانی اعلام کرد: فرمانداران شهرستان‌ها را از مدیریت منفعلانه منع کرده و مقتدرانه، مسوولانه، جسورانه و مجاهدانه گره‌های شهرستان‌ها را باز کنید.

نظری این سخنان را در جمع فرمانداران شهرستانهای استان خراسان رضوی اظهار کرد و در ادامه تاکید کرد: مشکلات موجود در بخش‌های مختلف نباید دلیلی برای عدم موفقیت مدیران استان باشد.

استاندار خراسان رضوی همچنین  به فرماندار استان با اشاره به رفع مشکلات مردم  متذکر شد: مسئولان این دستگاه‌ها در جبهه مقابل مردم قرار دارند و باید با آن‌ها برخورد شود.

وی تصریح کرد: وجود نگاه تحولی به مولفه‌های مدیریتی لازمه رویکرد مدیریتی جدید استان می باشد و همچنین هیچ دلیل و بهانه‌ای برای اینکه دستگاه‌ها پاسخ مردم را ندهند، پذیرفتنی نیست.

استاندار خراسان رضوی یادآور شد: فرمانداران علاوه بر پیشرو، پیشبرنده و حامی بودن، باید قدرت بسیج کنندگی ظرفیت‌ها را در جهت توسعه شهرستان‌ها داشته باشند.

وی اذعان کرد: هر فرماندار باید برای شهرستان متبوع خود یک برنامه بلند مدت در نظر گرفته و امور را به جلو ببرد و فرمانداران باید از حداکثر ظرفیت‌ها از جمله مردمی، معنوی و حقوقی برای رسیدن به اهداف توسعه‌ای شهرستان استفاده کنند

نظری در خاتمه خاطرنشان کرد: فرمانداران، حفظ و فعال سازی واحد‌های موجود، توسعه ظرفیت و افزایش بهره وری، ایجاد ظرفیت‌ها و سرمایه‌گذاری‌های جدید، پاسخگویی و روان سازی و سرعت بخشی امور مردم را در دستور کار خود قرار دهند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه