English

معاون سیاسی استاندار آذربایجان شرقی:

فرمانداران آذربایجان شرقی با دید اقتصادی انتخاب می شوند/حضور بین مردم باید سرلوحه مدیران باشد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی گفت: حضور بین مردم و دیدارهای چهره به چهره باید در سرلوحه برنامه های مدیران استانی قرار بگیرد.

فرمانداران آذربایجان شرقی با دید اقتصادی انتخاب می شوند/حضور بین مردم باید سرلوحه مدیران باشد

به گزارش خبرگزاری موج آذربایجان شرقی، تراب محمدی در مراسم معارفه فرماندار جدید شبستر با بیان اینکه تجربه و تخصص از اصول نصب فرمانداران در استان است اظهار داشت: چون دولت درصدد حل مشکل معیشتی مردم است نمایندگان دولت در شهرستانها با این دیدگاه نصب می شوند.

وی خاطرنشان کرد: عدالت محوری یکی از خصوصیات دولت فعلی است و باید فرماندار به تمام مناطق شهرستان با یک دید نگاه کند.

محمدی افزود : از خصوصیات نمایندگان و کارگزاران دولت حضور مستمر بین مردم است و نباید میز بین ما و مردم فاصله بیاندازد و بدون منت با کار جهادی و انقلابی حتی خارج از وقت اداری، برای حل مشکلات مردم تلاش شود.

وی با اشاره به ظرفیت های صنعتی شبستر گفت: شبستر با دارا بودن 650 واحد تولیدی نگین صنعت استان آذربایجان شرقی است و کارگزاران دولت باید با حضور مستمر بین مردم و واحد های تولیدی در جهت رفع مشکلات آنها قدم بردارند.

معاون سیاسی،امنیتی استاندار آذربایجان شرقی همچنین اضافه کرد: پیگیری و حل مشکل احداث جاده شبستر - تسوج اولویت کاری دوره فرماندار جدید باشد تا تکمیل این راه که دغدغه و مطالبه اصلی مردم است حل شود.

محمدی همچنین با اشاره به ظرفیت های بالای گردشگری منطقه شبستر خواستار استفاده از این ظرفیت در توسعه و رونق اقتصادی این شهرستان شد.

جعفر راستی نماینده مردم شبستر در مجلس هم  با تاکید بر جبران عقب ماندگی های این شهرستان گفت : چهار مطالبه اصلی منطقه شامل حل مشکل جاده شبستر - تسوج ، انتقال آب ارس به منطقه، احیاء دریاچه ارومیه و اعلان منطقه گردشگری شهرستان شبستر است که تلاش فرماندار به عنوان نماینده عالی دولت را می طلبد.

حجت الاسلام کیانی امام جمعه شبستر نیز از فرماندار جدید خواست شاخصه های مهم شهرستان شبستر از جمله توسعه واحدهای تولیدی، مسائل فرهنگی، استفاده از ظرفیت های اجتماعی و خیرین و نخبگان منطقه را اولویت کاری خود قرار دهد.

گفتنی است در این مراسم ایوب دهقان به عنوان فرماندار جدید شهرستان شبستر معرفی و از خدمات 40 ماهه حسین عبدالهی تقدیر شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه