English

علی نیکزاد:

مسئولان در جهت رفع مشکلات مردم بویژه ایتام و نیازمندان قدم بردارند

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: لازم است که تمام مسئولان در جهت رفع مشکلات مردم به ویژه ایتام و نیازمندان قدم بردارند.

مسئولان در جهت رفع مشکلات مردم بویژه ایتام و نیازمندان قدم بردارند

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، علی نیکزاد ، نائب رئیس مجلس شورای اسلامی صبح امروز در دفتر مرکزی موسسه خیریه و مرکز نیکوکاری ائمه اطهار(ع) حضور یافته و ضمن دیدار با مدیر عامل، هیات امنا و عوامل اجرایی از نزدیک در جریان فعالیت های این مرکز قرار گرفت.

وی نقش این مرکز در کمک به افراد نیازمند و کم درآمد جامعه را قابل تقدیر دانست و گفت: هرجایی که این مؤسسات در استان اردبیل نیاز به کمک در موارد خاص داشته باشند پای کار هستیم چرا که تقویت این نهادها به نفع اقشار ضعیف و کم درآمد جامعه است.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی افزود: لازم است که تمام مسئولان در جهت رفع مشکلات مردم به ویژه ایتام و نیازمندان قدم برداشته و بنده به عنوان نماینده مردم در مجلس به طور جد پیگیر رسیدگی مسئولان به مشکلات مردم نیازمند و همچنین ایتام تحت حمایت این موسسه خواهم بود.

نیکزاد ادامه داد: فعالیت های این موسسه با دارا بودن چندین مرکز شامل مرکز تخصصی نگهداری از زنان خشونت دیده، شیرخوارگاه حضرت علی اصغر(ع) (مرکز نگهداری از کودکان زیر۳ سال) ، مرکز مددکاری و نیز مرکز حمایت از کوتاه قامتان، کار بسیار بزرگ و بی بدیلی رانه تنها در سطح استان بلکه در سطح ملی انجام می دهند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه