English

استرالیا:

ایران درخواست‌ها برای پیش نبردن حملات بی‌پروا به اسرائیل را نادیده گرفت

نخست‌وزیر استرالیا در واکنش به پاسخ گسترده موشکی و پهپادی جمهوری اسلامی ایران به اقدامات تجاوزگرانه رژیم صهیونیستی، اعلام کرد که این اقدام، تهدید بزرگ برای امنیت اسرائیل است.

ایران درخواست‌ها برای پیش نبردن حملات بی‌پروا به اسرائیل  را نادیده گرفت
به گزارش خبرگزاری موج

 به نقل از شبکه ای‌بی‌سی، آنتونی آلبانیز  نخست‌وزیر استرالیا ، امروز (یکشنبه) پس از پاسخ گسترده موشکی و پهپادی دیشب جمهوری اسلامی ایران به اقدامات تجاوزگرانه رژیم صهیونیستی ، اشاره کرد که ایران درخواست کانبرا و سایر کشورها برای پیش نبردن این حملات بی‌پروا را نادیده گرفت.

موضع‌گیری نخست‌وزیر استرالیا درحالی صورت می‌گیرد که بسیاری از کشورهای حامی رژیم صهیونیستی حمله تل‌آویو به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق که بر خلاف قوانین و کنوانسیون‌های بین‌المللی بوده،را محکوم نکردند و شورای امنیت نیز به سادگی از کنار این جنایت گذشته بود.

آلبانیز بدون اشاره به اینکه تجاوزات رژیم صهیونیستی در غزه، لبنان و سوریه ثبات منطقه را برهم زده، مدعی شد: این تنش‌زایی یک تهدید بزرگ برای امنیت اسرائیل و تمام منطقه است. این امر به بروز بی‌ثباتی و نابودی سراسر خاورمیانه منجر می‌شود.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شنبه شب با صدور اطلاعیه‌ای از شلیک ده‌ها فروند پهپاد و موشک به سمت سرزمین‌های اشغالی و مواضع رژیم صهیونیستی خبر داد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه