English

نخست وزیر اسپانیا:

تحولات خاورمیانه را با نهایت نگرانی دنبال می‌کنیم

نخست وزیر اسپانیا تصریح کرد: ما تحولات خاورمیانه را با نهایت نگرانی دنبال می‌کنیم.

تحولات خاورمیانه را با نهایت نگرانی دنبال می‌کنیم
به گزارش خبرگزاری موج

 به نقل از تارنمای لا وانگواردیا، پدرو سانچز نخست وزیر اسپانیا در پیامی از طریق حساب کاربری خود در شبکه مجازی ایکس اعلام کرد: ما تحولات خاورمیانه را با نهایت نگرانی دنبال می‌کنیم.

وی افزود: باید به هر قیمتی از تشدید تنش منطقه‌ای جلوگیری شود.

خوسه مانوئل آلبارس وزیر امور خارجه اسپانیا نیز از وضعیت کنونی منطقه به شدت ابراز نگرانی کرد و در راستای مطالبه سانچز، «جلوگیری از تشدید تنش منطقه‌ای» را خواستار شد.

تصمیم دولت اسپانیا مبنی بر به رسمیت شناختن کشور فلسطین، مادرید را به یکی از بازیگران مهم در مناقشه میان فلسطین و رژیم صهیونیستی تبدیل کرده است.

پدرو سانچز و سیمون هریس نخست‌وزیر ایرلند، دیروز جمعه در دوبلین، پایتخت ایرلند، برای ترویج به رسمیت شناختن فلسطین دیدار کرده و اطمینان دادند که زمان به رسمیت شناختن فلسطین به عنوان یک کشور فرا رسیده است؛ آن‌ها همچنین از دیگر کشورها خواستند تا به این اقدام بپیوندند تا این ابتکار عملی شود.

سانچز اعلام کرد که نشانه‌های «روشن» در اروپا از تمایل کشورهای منطقه برای به رسمیت شناختن کشور فلسطین وجود دارد.

نخست وزیر اسپانیا پیشتر هشدار داده بود که واکنش نامتناسب رژیم صهیونیستی در جنگ علیه غزه عاملی تهدیدکننده و بی‌ثبات‌کننده در غرب آسیا و جهان است.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شنبه شب با صدور اطلاعیه‌ای از شلیک ده‌ها فروند پهپاد و موشک به سمت سرزمین‌های اشغالی و مواضع رژیم صهیونیستی خبر داد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه