English

آمریکا خواستار آزادی کشتی توقیف شده اسرائیلی از سوی ایران شد

سخنگوی شورای امنیت ملی کاخ سفید توقیف کشتی مرتبط با اسرائیل از سوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران را محکوم کرد و خواستار آزادی آن شد.

آمریکا خواستار آزادی کشتی توقیف شده اسرائیلی از سوی ایران شد
به گزارش خبرگزاری موج

، «آدرین واتسون» سخنگوی شورای امنیت ملی کاخ سفید در آمریکا روز شنبه به وقت محلی اعلام کرد: «ما توقیف کشتی انگلیسی MSC AIRES متعلق  با پرچم پرتغال  در آب های بین المللی توسط ایران را به شدت محکوم می کنیم.  خدمه این کشتی متشکل از اتباع هند، فیلیپین، پاکستان، روسیه و استونی است.  ما از ایران می خواهیم که کشتی و خدمه بین المللی آن را فورا آزاد کند.»

این سخنگوی شورای امنیت ملی دولت جو بایدن بدون اشاره به جنایات رژیم اسرائیل و نقض قوانین بین المللی از سوی این رژیم مدعی شد: « توقیف یک کشتی غیرنظامی بدون دلیل، نقض آشکار قوانین بین المللی و یک اقدام دزدی دریایی توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان یک سازمان تروریستی خارجی است.»

این مقام آمریکایی در حالیکه کشور به همراه فرانسه و انگلیس ، مانع تصویب بیانیه محکومیت شورای امنیت سازمان ملل درباره حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق سوریه شدند، ادعا کرد:« این اقدام (توقیف کشتی اسرائیلی) باید صریحاً محکوم شود و ما با شرکای خود کار خواهیم کرد تا ایران را مسئول اقدامات آن بدانیم.»

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه