English

دبیر کل حزب‌الله:

حمایت ایران از فلسطین باعث بروز جنایات اخیر اسرائیل شده است

دبیر کل حزب‌الله از همه کسانی که در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت کرده‌اند تشکر نموده و گفت که روز قدس روزی است که ما از طریق آن تعهد و موضع و مقاومت و آرمان‌های بزرگ خود را بیان می‌کنیم.

حمایت ایران از فلسطین باعث بروز جنایات اخیر اسرائیل شده است
به گزارش خبرگزاری موج

، سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله در ابتدای سخنرانی خود از همه کسانی که در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت کرده‌اند تشکر نموده و گفت که روز قدس روزی است که ما از طریق آن تعهد و موضع و مقاومت و آرمان‌های بزرگ خود را بیان می‌کنیم.

سید نصرالله در ادامه به جنایت وحشیانه اخیر رژیم اشغالگر علیه بخش کنسولی سفارت ایران در سوریه اشاره و تاکید کرد که واجب است در این روز یاد کنیم از شهدایی که طی روزهای اخیر در تجاوز دشمن صهیونیستی به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق به شهادت رسیدند از جمله فرماندهان بزرگ شهیدی که برای ما و در مسیر مقاومت ارزش تاریخی دارند.

دبیرکل حزب‌الله گفت شهادت این رزمندگان عزیز را خدمت امام خامنه‌ای و مسئولان شریف ایران به ویژه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیروی قدس و خانواده‌های شریف شهدا تبریک و تسلیت عرض می‌کنم. ما روز دوشنبه آینده ساعت 4 مراسمی برای یادبود شهدایی که در تجاوز رژیم صهیونیستی به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق به شهادت رسیدند، برگزار خواهیم کرد.

وی در ادامه تصریح کرد که شهادت این عزیزان به ویژه سردار شهید محمدرضا زاهدی به خاطر لطف بزرگی که طی سال‌های طولانی به مقاومت لبنان داشته است، برای ما موضوع بزرگی است. تجاوز دشمن اشغالگر به کنسولگری ایران در دمشق حادثه‌ای است که قبل و بعد آن بحث مفصلی دارد.

دبیر کل حزب‌الله در ادامه به روز قدس و نامگذاری آن از سوی امام خمینی(رض) رهبر انقلاب اشاره کرد و اظهار داشت که امام خمینی (ره) قبل از پیروزی انقلاب و از زمان بر عهده گرفتن مرجعیت، موضع خود را در برابر آمریکا و اسرائیل روشن کرده بود. مجوزی که به مراجع عظام برای استفاده از حقوق شرعی خود در خدمت مقاومت فلسطین داده شده، تاکیدی بر عمق دینی و اخلاقی مواضع آنهاست. 

سید حسن نصرالله گفت یکی از دلایل بزرگی که موجب آغاز جنگ‌ها و دشمنی‌ها علیه ایران شد، موضع جمهوری اسلامی در برابر اسرائیل و حمایت ایران از قدس و مقاومت فلسطین بود. ایران در این راه فداکاری‌های زیادی کرده است و از زمانی که امام خمینی قاطعانه ایستادن در کنار آرمان فلسطین را اعلام کرد، ایران در معرض توطئه‌ها و جنگ‌های دشمنان علیه آن قرار گرفت.

این رهبر بزرگ مقاومت در ادامه به بحث پرونده هسته‌ای اشاره و تاکید کرد که ایران تاکنون هرگونه مذاکره و گفت‌وگوی مستقیم با آمریکایی‌ها را در موضوع پرونده هسته‌ای رد کرده است. آمریکایی‌ها دائما می‌گویند که آماده مذاکره مستقیم با ایرانی‌ها هستند اما ایرانی‌ها هرگز فریب نمی‌خورند.ایران در خصوص پرونده های منطقه ای با آمریکایی ها مذاکره نمی کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه