English

اتحادیه عرب خواهان پایان جنگ رژیم صهیونیستی علیه غزه شد

اتحادیه عرب ضمن تاکید بر حمایت خود از ملت فلسطین برای دستیابی به اهدافشان، خواستار پایان یافتن جنگ رژیم صهیونیستی علیه غزه شد.

اتحادیه عرب خواهان پایان جنگ رژیم صهیونیستی علیه غزه شد
به گزارش خبرگزاری موج

​، اتحادیه عرب با صدور بیانیه‌ای از جامعه جهانی خواست برای توقف جنگ ادامه‌دار رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه به‌رغم صدور قطعنامه شورای امنیت برای برقراری آتش‌بس در این باریکه طی ماه مبارک رمضان اقدامی موثر اتخاذ کند.

براساس گزارش خبرگزاری آناتولی، اتحادیه عرب از جامعه جهانی خواست برای خاتمه بخشیدن به اشغالگری و توقف تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه و همچنین هتک حرمت مقدسات دینی در راستای یهودی‌سازی شهر قدس اقدامی موثر و جدی اتخاذ کند.

این اتحادیه ضمن تاکید بر حمایت خود از ملت فلسطین برای دستیابی به اهدافشان و تشکیل کشور مستقل فلسطین به پایتختی قدس، استقامت و پایداری فلسطینیان و جانفشانی‌هایشان در راه اراضی خود و تشکیل کشورشان را ستود.

اتحادیه عرب سیاست‌های مقامات رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان را محکوم کرد.

مقاومت فلسطین به رهبری حماس در سپیده‌دم هفتم اکتبر ۲۰۲۳ عملیات منحصر به فردی را با حمله به شهرک‌های صهیونیست‌نشین منطقه «غلاف غزه» آغاز کرد و ده‌ها صهیونیست را به اسارت گرفت.

کارشناسان این عملیات را یک شکست راهبردی برای رژیم صهیونیستی و ارتش «افسانه‌ای» ادعایی آن ارزیابی می‌کنند.

این عملیات باعث آغاز تجاوزات ارتش رژیم اشغالگر به مناطق مسکونی در نوار غزه شد و این تجاوزات از هفتم اکتبر تا ۲۴ نوامبر ادامه داشت و پس از وقفه‌ای یک‌هفته‌ای، اول دسامبر ۲۰۲۳ بار دیگر از سر گرفته شد و از آن زمان مذاکرات برای برقراری آتش‌بس راه به جایی نبرده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه