English

عضو ارشد جنبش حماس:

حماس آماده مقابله با حمله احتمالی به رفح است

عضو ارشد جنبش حماس ضمن انتقاد از موضع آمریکا در حمایت از رژیم صهیونیستی گفت که مقاومت فلسطین آماده مقابله با هر گونه حمله احتمالی به رفح است.

حماس آماده مقابله با حمله احتمالی به رفح است
به گزارش خبرگزاری موج

به نقل از الجزیره، اسامه حمدان از اعضای ارشد جنبش حماس درباره تازه‌ترین تحولات مربوط به تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه و مذاکرات برای دستیابی به توافق آتش‌بس گفت: هنوز درباره دور جدید مذاکرات هیچ صحبتی نشده است.

حمدان در ادامه مصاحبه اختصاصی با الجزیره افزود: ما خواهان پاسخ‌هایی به پیشنهادات خود به رژیم اشغالگر درباره توقف تجاوز، خروج از غزه، بازگشت آوارگان و بازسازی غزه هستیم. این در حالی است که رژیم اشغالگر هیچ تعهدی در پاسخ‌های خود ارائه نکرده و پاسخ‌هایش تلاشی برای اتلاف وقت بوده است.

وی تصریح کرد: ما از تلاش‌های میانجی‌گران قدردانی می‌کنیم، اما طرف اسرائیلی تلاش می‌کند مانع مذاکرات شود. اگر ناسازگاری و لجاجت اسرائیل ادامه یابد، تلاش‌های میانجی‌گران به بن‌بست خواهد رسید. طرف اسرائیلی فقط می‌خواهد زندانیان خود را بازگرداند و به تجاوزات به صورت آشکار ادامه دهد.

این مقام ارشد حماس خاطرنشان کرد: موضع آمریکا همچنان سرپوش گذاشتن بر ناسازگاری و لجاجت اسرائیل و حمایت از آن است. ما هرگونه حرکت تهاجمی به سمت رفح را رد می‌کنیم و به هیچ وجه این موضوع را نخواهیم پذیرفت. ما تمام تلاش خود را برای جلوگیری از تجاوز به رفح انجام می‌دهیم، اما مقاومت برای مقابله با حمله احتمالی به رفح آماده است. اگر اشغالگر به تجاوزات خود ادامه دهد، مقاومت آماده مقابله با آن است.

حمدان در پایان تأکید کرد: توقف اشغالگری و تجاوز ضروری است و ما حق داریم یک کشور مستقل با پایتختی قدس شریف تأسیس کنیم. هر گونه تلاش برای سرمایه‌گذاری بر روی کشورهای عربی برای مقابله با فلسطینی‌ها به نتیجه نخواهد رسید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه