English

واشنگتن دی سی محل راهپیمایی ده‌ها هزار نفر در حمایت از مردم غزه بود

ده‌ها هزار تن از مردم واشنگتن دی سی در حمایت از مردم فلسطین، آتش بس در نوار غزه و درخواست برای توقف کمک آمریکا به رژیم صهیونیستی دست به راهپیمایی و تجمع زدند.

واشنگتن دی سی محل راهپیمایی ده‌ها هزار نفر در حمایت از مردم غزه بود
به گزارش خبرگزاری موج

، راهپیمایی ده‌ها هزار تن از مردم واشنگتن دی سی در حمایت از مردم فلسطین، توسط گروهی موسوم به "نیروی ضربت مسلمانان آمریکایی" و "ائتلاف اقدام فوری برای توقف جنگ و نژادپرستی" برگزار شد.

به نقل از خبرگزاری آناتولی، "علا حسین علی" از میشیگان گفت، ۱۰۰ عضو خانواده خود از جمله بیش از ۶۰ کودک را در غزه از دست داده است.

وی همچنین با بیان اینکه اوضاع در غزه، نسل کشی است، افزود، برادرش از شمال به جنوب غزه در یک سفر خطرناک به دنبال آب بود و در نهایت توسط یک تک تیرانداز صهیونیست شهید شد.

این فلسطینی از جو بایدن، رئیس جمهوری آمریکا و دولتش خواست تا این خونریزی را متوقف کند.

یک فلسطینی-آمریکایی دیگر نیز که از نیوجرسی در این راهپیمایی شرکت کرده بود، گفت، بیش از ۱۰۰ تن از اعضای خانواده‌اش از جمله پدر ۸۳ ساله خود را در جریان حملات رژیم صهیونیستی از دست داده است.

شرکت کنندگان در این راهپیمایی فریاد "فلسطین را آزاد کنید"، "همین الان آتش بس" و "پایان اشغالگری" سر دادند و پلاکاردهایی در دست داشتند که رویشان عبارت‌های "به جنگ در غزه پایان دهید" و "اجازه دهید غزه زنده بماند" نوشته شده بود.

این راهپیمایی حمایت از فلسطین با سخنرانی تعدادی از فعالان برجسته، رهبران جوامع و بازیگران برگزار شد.

در این میان، یکی از سازمان دهندگان این راهپیمایی‌ها به نام شورای روابط آمریکایی-اسلامی اعلام کرده بود که نامه‌ای به بایدن ارسال و به وی تاکید کرده که حمایت از جنایات جنگی رژیم صهیونیستی را در غزه متوقف کند.

این گروه همچنین هشدار داده که سیاستگذاری بایدن درباره غزه به روابط او با جوامع اسلامی به شدت ضربه می‌زند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه