English

تجمع حامیان مردم مظلوم فلسطین در مقابل دادگاه لاهه

در دومین روز از جلسه دیوان بین‌المللی دادگستری در لاهه درباره شکایت آفریقای جنوبی از رژیم منحوس صهیونیستی به دلیل نسل کشی در غزه در حال برگزاری است، حامیان فلسطین در مقابل این دادگاه تجمع نمودند.

تجمع حامیان مردم مظلوم فلسطین در مقابل دادگاه لاهه

 به نقل از شبکه روسیا الیوم، دومین روز از جلسه استماع دیوان بین‌المللی دادگستری در شهر لاهه درخصوص پرونده شکایت آفریقای جنوبی از رژیم صهیونیستی به دلیل نسل کشی در غزه امروز جمعه در حال برگزاری است.

رژیم صهیونیستی امروز پاسخ خود را به شکایت ارائه شده از سوی آفریقای جنوبی ارائه کرد.

تال بیکر، وکیل اسرائیلی در مقابل این دادگاه مدعی شد عملیات رژیم صهیونیستی در غزه برای نابودی ملت فلسطین نیست بلکه برای حمایت از آنها است!

وی تاکید کرد توقف عملیات نظامی در غزه مانع می‌شود که رژیم صهیونیستی بتواند از خودش دفاع کند.

این وکیل مدعی شد: جنبش حماس از مدارس و بیمارستان‌ها برای اهداف نظامی استفاده می‌کند.

تیم حقوقی رژیم صهیونیستی در این جلسه خواهان مخالفت با درخواست آفریقای جنوبی برای اتخاذ تدابیر فوق‌العاده علیه رژیم صهیونیستی شد.

این دادگاه روز پنجشنبه به اظهارات تیم آفریقای جنوبی با ریاست وزیر دادگستری این کشور گوش داد.

تیم آفریقای جنوبی تاکید کرد: فلسطینی‌ها در هر مکانی در معرض حملات رژیم صهیونیستی هستند و این اقدامات با قصد نسل کشی انجام می‌شود.

در این راستا تعدادی از معترضان و حامیان مسئله فلسطین در مقابل این دادگاه تجمع کردند و شعارهایی را در حمایت از فلسطین و در محکومیت جنایت‌های رژیم صهیونیستی سر دادند.

دیوان بین‌المللی دادگستری بعد از پایان جلسه دوم بررسی شکایت آفریقای جنوبی علیه رژیم صهیونیستی درباره نسل کشی مردم غزه اعلام کرد: ما در سریع‌ترین زمان ممکن تدابیر پیشگیرانه‌ای را که آفریقای جنوبی خواهان آن شده است، مورد بررسی قرار خواهیم داد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه