English

آمریکا ۱۳ فرد و نهاد را به بهانه حمایت مالی از انصارالله یمن اعلام تحریم کرد

وزارت خزانه داری دولت آمریکا روز پنجشنبه ۱۳ فرد و نهاد را به بهانه انتقال ده‌ها میلیون دلار ارز به انصارالله یمن از منبع فروش و ارسال کالاهای ایرانی، تحریم نمود.

آمریکا ۱۳ فرد و نهاد را به بهانه حمایت مالی از انصارالله یمن اعلام تحریم کرد
به گزارش خبرگزاری موج

، وزارت خزانه داری آمریکا روز پنجشنبه به وقت محلی در بیانیه ای ادعا کرد که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از شبکه پیچیده ای از صرافی ها و شرکت ها در چندین کشور از جمله یمن، ترکیه و سنت کیتس و نویس حمایت می کند.

برایان نلسون، معاون وزیر خزانه داری آمریکا ادعا کرد که منابع مالی ارائه شده توسط ایران، حملات اخیر انصارالله به کشتی های تجاری در دریای سرخ را ممکن کرده است.

در بیانیه وزارت خزانه داری آمریکا به نقل از نلسون آمده است: «حوثی ها همچنان از ایران کمک مالی و حمایتی دریافت می کنند و نتیجه این حمایت ها مشخص است: حملات بی دلیل به زیرساخت های غیرنظامی و کشتی های تجاری، مختل کردن امنیت دریایی و تهدید تجارت بین المللی.»

پیش از این، شبکه خبری سی ان ان آمریکا به نقل از مقامات نظامی این کشور اعلام کرد در میان وقوع حملات موشکی اخیر انصارالله یمن ، نیروی دریایی آمریکا در حال بررسی تقویت حفاظت از کشتی های تجاری در اطراف یک مسیر مهم کشتیرانی دریای سرخ است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه