English

رئیس‌جمهوری ونزوئلا:

جنایات رژیم صهیونیستی از هولوکاست پیشی گرفته است

رئیس‌جمهوری ونزوئلا ابراز داشت: شابهاتی میان هولوکاست و آنچه اشغالگران رژیم صهیونیستی در حال حاضر در غزه و علیه فلسطینیان انجام می‌دهند، است.

جنایات رژیم صهیونیستی از هولوکاست پیشی گرفته است
به گزارش خبرگزاری موج

، نیکولاس مادورو، رئیس‌جمهوری ونزوئلا، اظهارات اخیر آنتونیو گوترش، دبیرکل سازمان ملل متحد علیه کشتار بی‌سابقه کودکان در نوار غزه را تایید کرد.

مادورو در برنامه هفتگی خود با عنوان «با مادورو و بیشتر» اظهار داشت که جنایات اشغالگران رژیم صهیونیستی علیه فلسطینی‌ها از هولوکاست پیشی گرفته است، جایی که گفته می‌شود میلیون‌ها یهودی در اردوگاه‌های نازی‌ها در جنگ جهانی دوم از بین رفتند.

او با تاکید بر اینکه «این اقدامات نسل‌کشی، یادآور قتل‌عام هیتلر علیه مردم یهود است»، هولوکاست «نفرت‌انگیز و منزجرکننده» را محکوم کرد و نسبت به خطر سکوت در برابر این گونه اقدامات نسل‌کشی هشدار داد.

مادورو با مقایسه «دوران نازی‌ها»، بر هوشیاری در برابر تجدید حیات راست‌افراطی جدید که به دنبال تسلط جهانی است، تاکید کرد. او تاکید کرد که در «تل‌آویو» یک راست‌افراطی نازی نژادپرست وجود دارد و خواستار آمادگی برای دفاع از ارزش‌های واقعی انسان‌دوستانه در برابر راست‌افراطی در حال ظهور در سراسر جهان شد.

رئیس‌جمهوری ونزوئلا از مردم سراسر جهان خواست تا به خیابان‌ها بیایند و برای برقراری آتش‌بس فوری در غزه فشار بیاورند و از مجازات عاملان آن از طریق عدالت حمایت کنند.

این اولین باری نیست که مادورو در بحبوحه تجاوزات وحشیانه رژیم صهیونیستی، صدای خود را در حمایت از فلسطین و غزه بلند می‌کند. او اخیرا پیامی را در پلتفرم ایکس (توییتر سابق) بازنشر داد که در آن از جهان خواسته بود تا به یک توافق صلح در فلسطین دست یابد که جنگ را متوقف کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه