English

حشدالشعبی به حالت آماده باش درآمد

رئیس ستاد فرماندهی نیرو‌های حشدشعبی عراق اعلام کرد که نیرو‌های حشدشعبی در حال حاضر در آماده شدن برای افزایش سطح آمادگی خود به منظور قرار گرفتن با تغییر تحولی در آینده هستند.

حشدالشعبی به حالت آماده باش درآمد

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از شفق نیوز، عبدالعزیز المحمداوی رئیس ستاد فرماندهی نیروهای حشد الشعبی عراق ملقب به «ابوفدک»، امروز پنجشنبه اعلام کرد که نیروهای حشدشعبی در حالت آماده باش برای افزایش سطح آماده‌سازی هستند، به منظور مواجه شدن با آنها.

آخرین تحولی در روزهای آینده. در بیانیه‌ای که توسط ستاد فرماندهی نیروهای حشدشعبی صادر شده است، آمده است: در جلسه‌ای که ریاست عبدالعزیز المحمداوی و سایر مقامات این سازمان برگزار می‌شوند، آخرین تحولات و چالش‌های امنیتی در مناطق مختلف عراق قرار گرفته است.

در ادامه بیانیه آمده است: نیروهای حشدالشعبی و سایر نیروهای امنیتی عراق، برای حفظ امنیت امنیتی کشور، آمادگی بالایی دارند. با توجه به دستور رئیس ستاد فرماندهی نیروهای حشدشعبی، آماده باش برای مواجه شدن با تحول در روزهای آینده اعلام شده است. علاوه بر این، المحمداوی از پیامدهای موفقیت طوفان الاقصی توسط نیروهای فلسطینی استقبال کرد. قبلاً عراقی‌ها حشدشعبی در بیانیه‌ای اعلام کرده بودند: عملیات طوفان الاقصی پاسخ قاط‌های به تمامی فعالیت‌های تبلیغاتی در مسجد الاقصی و سکسین قدس است. حشدشش در بیانیه برای حمایت از عراق از مبارزان فلسطینی خودی کرده و از ملت‌های جهان و آزادگان جهان خواسته است که به یاری فلسطینیان برای دفاع از اراضی و مقدسات خود بپردازند.

در این بیانیه آمده است: آنچه امروز به دست آمده، نتیجه‌ای است از کار و مسیر مقدسی که با خون پاک شهیدان، به ویژه سردار قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس و سایر شهیدان، به پایان رسیده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه