English

القسام به پایگاه صهیونیستی «مارس» حمله کرد

کانال ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش داد، تعداد کشته های ارتش «اسرائیل» در طول ۲۴ ساعت گذشته، به ۱۳ نفر رسیده است.

القسام به پایگاه صهیونیستی «مارس» حمله کرد

به گزارش خبرگزاری موج، گردان های عزالدین قسام همچنین اعلام کرد شماری از نیروهای زمینی قسام، حمله غافلگیرانه ای را از پشت خط مقدم علیه نیروهای پیاده نظام رژیم صهیونیستی انجام دادند که طی این عملیات سه نیروی اشغالگر از مسافت صفر به هلاکت رسیدند.

القسام همچنین از انهدام یک تانک ارتش رژیم صهیونیستی در مرز غزه با استفاده از راکت «یاسین ۱۰۵» خبر داد و اعلام کرد که یک تانک ارتش رژیم صهیونیستی را در منطقه جحرالدیک در مرز نوار غزه با راکت «یاسین ۱۰۵» هدف قرار داده و نظامیان صهیونیست را زیر گلوله باران خمپاره ای محبور به عقب نشینی کرده است.

در همین رابطه، کانال ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش داد، تعداد کشته های ارتش «اسرائیل» در طول ۲۴ ساعت گذشته، به ۱۳ نفر رسیده است.

رسانه های رژیم صهیونیستی امروز چهارشنبه فاش کردند که تنها در یک حمله راکتی مقاومت فلسطین در جریان نبرد زمینی در مرز نوار غزه، یک دستگاه خودروی نظامی آنها از نوع "ببر" منهدم و هفت نظامی این رژیم کشته و چهار نفر دیگر زخمی شده است.

براساس آخرین آمار، سخنگوی رژیم صهیونیستی ظهر امروز اذعان کرد که شمار تلفات ارتش رژیم صهیونیستی به ۳۲۷ نفر از هفتم اکتبر (۱۵ مهرماه و آغاز عملیات طوفان الاقصی) رسیده است.

فقط طی ۲۴ ساعت اخیر، ارتش رژیم صهیونیستی از کشته شدن ۱۳ نظامی و زخمی شدن ۱۷ نفر دیگر خبر داده است و یوآو گالانت وزیر جنگ این رژیم نیز به تلفات سنگین نیروهای خود اذعان کرده است.

عملیات طوفان الاقصی درحالی وارد بیست و ششمین روز خود شده که خبرها از تشدید حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به مناطق مسکونی، درمانی و مدارس غزه حکایت و این منطقه از زمین، دریا و آسمان زیر بمباران سلاح‌های مرگبار رژیم آپارتاید تل‌آویو قرار دارد. این در حالی است که مقام‌های آمریکایی و متحدانش در اروپا از جمله انگلیس، فرانسه و آلمان حمایت همه جانبه خود از رژیم صهیونیستی را به اوج خود رسانده‌اند.

وزارت بهداشت فلسطین تا ظهر دیروز (سه شنبه) خبر داده بود که از هفتم اکتبر (۱۵ مهر) هشت هزار و ۵۲۵ شهروند فلسطینی در نوار غزه در اثر بمباران های وحشیانه و بدون توقف رژیم صهیونیستی به شهادت رسیده اند که ۷۰ درصد آنها را زنان، کودکان و افراد سالخورده تشکیل می دهند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه