English

سخنگوی گردان‌های عزالدین القسام:

عملیات فریب دشمن صهیونیست از ۲۰۲۲ آغاز شد

سخنگوی گردان‌های عزالدین القسام ابراز داشت که القسام از اوایل سال ۲۰۲۲ یک حقه راهبردی را در شیوه تعامل با دشمن در پیش گرفت.

عملیات فریب دشمن صهیونیست از ۲۰۲۲ آغاز شد

به گزارش خبرگزاری موج، ابوعبیده سخنگوی گردان‌های عزالدین القسام تصریح کرد، روند همکاری و هماهنگی بین محور مقاومت در رابطه با آینده نبرد با دشمن صهیونیستی افزایش یافته است.

وی ادامه داد: عملیات طوفان الاقصی شامل شلیک ۳۵۰۰ راکت و گلوله خمپاره بود که تیپ غزه ارتش رژیم صهیونیستی را هدف قرار داد.

سخنگوی القسام گفت: بر مخفی نگه داشتن تمرینات و تحرکات و تصمیمات خود قبل از آغاز نبرد طوفان الاقصی مصمم بودیم.

وی تصریح کرد، طرح‌ها و برنامه‌های پیچیده‌ای را برای آموزش مبارزانمان تدوین کردیم تا بتوانند ماموریت خود را به نحو احسن انجام دهند.

ابوعبیده ادامه داد: طرح دقیقی را برای فراخوانی ۳۰۰۰ نفر از مبارزانمان برای نبرد و ۱۵۰۰ نفر دیگر از مجاهدان برای عملیات حمایت و پشتیبانی در پیش گرفتیم.

سخنگوی القسام خاطرنشان کرد، عملیات طوفان الاقصی را برای نابودی تیپ غزه که از ۱۵ نقطه هدف حمله مجاهدان قسام قرار گرفت، آغاز کردیم. علاوه بر تیپ غزه، ۱۰ پایگاه و هدف نظامی دیگر را هم مورد حمله قرار دادیم.

ابوعبیده در ادامه گفت: پایگاه زیکیم و برخی شهرک‌های دیگر را که خارج از مقر فرماندهی تیپ غزه بود، مورد حمله قرار دادیم.

وی تأکید کرد که گردان‌های القسام از اوایل سال ۲۰۲۲ یک حقه راهبردی را در شیوه تعامل با دشمن در پیش گرفت.

سخنگوی القسام ادامه داد: در مورد برخی نبردهایی جزئی بین گروه‌های مقاومت و رژیم صهیونیستی چشم‌پوشی کردیم تا زمان بیشتری بدست آوریم و بتوانیم برای این نبرد آماده شویم.

وی اعلام کرد، دشمن صهیونیستی وحشیانه‌ترین جنایات را در حق غیرنظامیان در غزه مرتکب شده و لازم است ابتدا سران این رژیم مجازات شوند.

وی افزود: بنیه نظامی و تسلیحاتی ما قوی است و می‌توانیم به دفاع فعالانه ادامه دهیم. بر روند نبرد بر روی زمین کنترل داریم و تاکید می‌کنیم که برای دفاع آمادگی کامل داریم.

ابوعبیده عنوان کرد، دشمن وحشیانه‌ترین جنایات را در حق غیر نظامیان بی‌دفاع انجام می‌دهد و بهتر بود که دشمن رهبری خود را به خاطر شکست فجیع بازخواست کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه