English

رژیم صهیونیستی با چراغ سبز آمریکا و غرب، سیاست زمین‌سوخته را در غزه اجرا می‌کند

خالد مشعل، رئیس جنبش حماس در خارج از فلسطین سه‌شنبه شب گفت که بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی با چراغ سبز آمریکا و غرب سیاست زمین‌سوخته را در غزه اجرا می‌کند.

رژیم صهیونیستی با چراغ سبز آمریکا و غرب، سیاست زمین‌سوخته را در غزه اجرا می‌کند

به گزارش خبرگزاری موج، خالد مشعل افزود: مسئولیت ما این است که خشمگین شویم و برای حمایت از الاقصی و مردم فلسطین به میدان‌ها و خیابان‌های کشورهای عربی و اسلامی بیاییم.

وی خطاب به مردم کشورهای عربی و اسلامی، گفت: برادران شما این طوفان را به‌وجود آوردند و غرور اشغالگران را با پیروزی مسجدالاقصی به خاک مالیدند.

رئیس حماس افزود: من کشورهای اطراف فلسطین، اردن، سوریه، لبنان، مصر و همه مردمشان را خطاب می‌کنم که وظیفه شما بزرگ‌تر است، زیرا شما نزدیک‌ترین به فلسطین  و در سایه مکان قدسی هستید که کانون آن بیت‌المقدس و الاقصی است.

مشعل در پایان گفت که ما خواهان برپایی یک کارزار سیاسی از طرف مردم، رهبران و سران کشورها در همه محافل برای توقف جنایت صهیونیست‌ها و حمایت از الاقصی و فلسطین هستیم.

نیروهای مقاومت فلسطین از شنبه ۱۵ مهرماه برابر با ۷ اکتبر ۲۰۲۳ عملیات همه‌جانبه و بی‌نظیری با نام «طوفان‌الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی آغاز کرده‌اند.

با آغاز عملیات و حملات نیروهای مقاومت فلسطین فقط در ۲۰ دقیقه، ۵ هزار راکت به سمت مواضع صهیونیست‌ها روانه شد و هم‌زمان با آن پاراگلایدرهای حماس بر فراز سرزمین‌های اشغالی به پرواز درآمدند تا آسمان برای اشغالگران ناامن‌تر از همیشه شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه