English

فقط ترامپ می‌تواند مانع جنگ‌ جهانی سوم شود!

دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا ضمن بیان اینکه «به جنگ جهانی سوم نزدیک‌تر می‌شویم» عنوان کرد که اگر رئیس‌جمهور آمریکا می‌شد، درگیری‌های بین‌المللی در تل‌آویو و کی‌یف رخ نمی‌داد.

فقط ترامپ می‌تواند مانع جنگ‌ جهانی سوم شود!

به گزارش خبرگزاری موج، دونالد ترامپ ، رئیس‌جمهوری سابق آمریکا در جمع هوادارانش در ایالت آیووا با اشاره به حملات حماس علیه رژیم صهیونیستی گفت: اگر من رئیس‌جمهور بودم، این حملات رخ نمی‌داد. این «اقدام وحشیانه» باید سرکوب شود و خواهد شد.

او در ادامه مجددا به اظهارات پیشین خود اشاره کرد و افزود: اگر من رئیس‌جمهور آمریکا بودم، ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهوری روسیه به اوکراین حمله نمی‌کرد. البته من و پوتین دوستان خوبی هستیم اما ایالات متحده پاسخ بسیار سختی به روسیه می‌داد!

ترامپ ضمن اشاره به دو بحران نظامی در دنیا (روسیه-اوکراین و فلسطین-رژیم صهیونیستی) خاطرنشان کرد: ما به جنگ جهانی سوم نزدیک‌تر از قبل شده‌ایم و من تنها کسی هستم که از یک جنگ جهانی سوم جلوگیری خواهد کرد.

ترامپ خاطرنشان کرد: همه می‌گفتند که شما چه موقع جایزه صلح نوبل را دریافت خواهید کرد و امروز دقیقا برعکس آن را شاهد هستیم؛ یک حمله اصلی علیه اسرائیل. ببینید یک رئیس‌جمهور چه تفاوتی ایجاد می‌کند. درست است؟!

وی با اشاره به گفت‌وگوهای پیشین خود در زمان ریاستش با رهبران دیگر کشورها نظیر چین و روسیه گفت: من به پوتین درخصوص اوکراین هشدار دادم و او ۱۰۰ درصد به من باور داشت. در مورد شی جینپینگ، رئیس‌جمهوری چین هم همینطور.

رئیس‌جمهور سابق آمریکا در پایان ضمن تمسخر رویکرد جو بایدن در قبال روابط بین‌المللی از جمله اظهاراتش درباره حمله حماس بیان کرد: بگذارید این طور بگویم که او وینستون چرچیل نیست!

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه