English

حمله تروریستی به وزارت کشور ترکیه خنثی شد

حمله انتحاری به وزارت کشور ترکیه که در آن دو مهاجم انتحاری که قصد حمله تروریستی به پارلمان و وزارت کشور را داشتند، پیش از ورود به این مکان کشته شده و خنثی شد.

حمله تروریستی به وزارت کشور ترکیه خنثی شد

به گزارش خبرگزاری موج، برخی رسانه ها امروز یکشنبه از شنیده شدن صدای یک انفجار مهیب نزدیک ساختمان پارلمان ترکیه و برخی دیگر نیز از انفجار در مقابل ساختمان وزارت کشور خبر دادند.

وزارت کشور ترکیه، این انفجار را تروریستی اعلام کرد و افزود: دو تروریست مقابل ساختمان وزارت کشور هدف قرار گرفتند که یکی از آنها پیش از منفجر کردن خود توسط نیروهای امنیتی کشته شد و فرد دیگر توانست خود را منفجر کند.

«علی یرلی‌کایا» وزیر کشور ترکیه گفت: در جریان حمله این دو فرد تروریست، دو نفر از ماموران پلیس امنیتی ترکیه نیز به صورت جزئی مجروح شدند.

بنا به اعلام تارنمای خبری استار، دفتر دادستان عمومی آنکارا تحقیقاتی را در مورد این حمله تروریستی آغاز و در این خصوص ممنوعیت دسترسی عمومی به محل حادثه و ممنوعیت انتشار اطلاعات جزئی را صادر کرد.

برخی رسانه های نیز اعلام کردند که صبح امروز دو تروریست با یک خودروی تجاری کوچک در مقابل ورودی اداره کل پلیس آنکارا، بمب‌گذاری کرده و یکی از تروریست‌ها خود را منفجر کرد و دیگر از پای درآمد.

خبرنگار الجزیره نیز احتمال دست داشتن عناصر تروریستی داعش در این حمله را رد نکرد و با اشاره به شروع پارلمان ترکیه بعد از تعطیلات تابستانی اعلام کرد: همه اعضای پارلمان از جمله رجب طیب اردوغان رئیس جمهوری قرار بود ساعت ۲ بعد از ظهر در پارلمان باشند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه