English

نمایشگاه تخصصی «فرصت‌های تجاری ایران» در هرات برگزار شد

هشتمین نمایشگاه تخصصی تاجران ایرانی با هدف گسترش روابط تجاری و اقتصادی بین ایران و افغانستان با حضور شرکت‌های ایرانی در شهر هرات افتتاح شد.

نمایشگاه تخصصی «فرصت‌های تجاری ایران» در هرات برگزار شد

به گزارش خبرگزاری موج، هشتمین نمایشگاه تخصصی تاجران ایرانی با هدف گسترش روابط تجاری و اقتصادی بین ایران و افغانستان با حضور 20 شرکت مختلف تولیدی و صنعتی از جمهوری اسلامی ایران، روز پنجشنبه(29 تیر) در شهر هرات افتتاح گردید.

در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه، محمد صدیقی فر، سر کنسول جمهوری اسلامی ایران در هرات گفت: در این نمایشگاه محصولات 20 شرکت ایرانی برای چهار روز برای بازدید به نمایش گذاشته شده است.

وی افزود: در شرایط کنونی روابط اقتصادی بین دو کشور بسیار حائز اهمیت است و برگزاری چنین نمایشگاه‌ها می‌تواند برای تحکیم روابط اقتصادی بین ایران و افغانستان مؤثر واقع شود.

مولوی سیرت، رئیس صنعت و تجارت هرات نیز در مراسم افتتاح این نمایشگاه، گفت: امارت اسلامی افغانستان خواهان روابط خوب اقتصادی همچون ایران با تمام کشورهای همسایه است.

کشور افغانستان , 

در همین حال، مولوی نثار احمد الیاس، سخنگوی مقام ولایت هرات می‌گوید که اداره محلی هرات تا حد توان خود در قسمت فراهم ساختن زمینه مناسب برای سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.

وی همچنین تأکید کرد در حال حاضر شرایط امنیتی در کشور بهبود یافته و تاجران خارجی به راحتی می‌توانند در هرات سرمایه‌گذاری کنند.

در این نمایشگاه محصولات تولیدی شرکت‌های ایرانی از جمله مواد غذایی، پلاستیک، لوازم آشپزخانه، دارو، رنگ، آلومینیوم و فولاد به نمایش گذاشته شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه