English

وزرای خارجه ترکیه و روسیه امروز رایزنی کردند

وزرای خارجه ترکیه و روسیه امروز درباره آخرین تحولات منطقه، توافق غلات، مخرب بودن سیاست تداوم تامین تجهیزات نظامی به کی‌یف و بازگشت فرمانده هان آزوف از استانبول گفتگو کردند.

وزرای خارجه ترکیه و روسیه امروز رایزنی کردند

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از خبرگزاری آناتولی، وزارت خارجه ترکیه امروز یکشنبه در بیانیه ای اعلام کرد که «هاکان فیدان» وزیر خارجه این کشور با «سرگئی لاوروف» همتای روسیه ای خود طی تماس تلفنی درباره آخرین تحولات منطقه و توافق غلات گفتگو کرده است.

بر اساس اعلام این خبرگزاری، طرفین در این رایزنی تلفنی آخرین تحولات در خصوص توافق غلات اوکراین و استانبول را مورد بحث و رایزنی قرار دادند.

به گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، وزارت امور خارجه روسیه نیز در بیانیه ای در این ارتباط اعلام کرد: سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه در جریان گفتگو با «هاکان فیدان» همتای ترکیه ای خود به مخرب بودن سیاست تداوم تامین تجهیزات نظامی به کی یف اشاره کرد.

این خبرگزاری اضافه کرد: طرفین همچنین در مورد دستور کار منطقه ای با تمرکز بر رویدادهای اخیر پیرامون اوکراین، از جمله بازگشت فرمانده هان آزوف از استانبول گفتگو کردند.

به گزارش اسپوتنیک، در این گفتگو توجه آنکارا به مخرب بودن سیاست ادامه تامین تجهیزات نظامی به رژیم کی‎یف جلب شد. همانطور که تاکید شد، تنها می تواند منجر به عواقب منفی شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه