English

دمشق خواستار خروج فوری آمریکا از خاک سوریه شد

وزارت امور خارجه سوریه در بیانیه‌ای از آمریکا خواست حمایت از تروریسم و شبه‌نظامیان جدایی‌طلب را متوقف کند و فورا از اراضی اشغالی سوریه خارج شود.

دمشق خواستار خروج فوری آمریکا از خاک سوریه شد

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از میدل ایست نیوز، سوریه غارت نفت و ثروت کشور توسط نیروهای آمریکایی را محکوم و تاکید کرد که اقدامات ایالات متحده که مشخصه آنها راهزنی است در تضاد با قوانین بین‌المللی بشردوستانه است.

به گزارش خبرگزاری رسمی سوریه، وزارت امور خارجه سوریه اعلام کرد: طی هفته‌های گذشته، نیروهای اشغالگر آمریکایی به غارت نفت و سایر ثروت‌های سوریه از طریق شمال عراق تا ترکیه ادامه می‌دهند.

وزارت امور خارجه سوریه افزود: این اقدامات آمریکا که مشخصه آنها راهزنی است، با قوانین بین‌المللی بشردوستانه مغایرت دارد و منجر به فقیر شدن مردم سوریه و طولانی شدن رنج آنها می‌شود.

بیانیه مذکور افزود که سوریه این اقدامات را محکوم می‌کند و از دولت آمریکا می‌خواهد که جلوی آنها را بگیرد و به مردم سوریه غرامت بپردازد، زیرا ایالات متحده نباید نقش دزدان دریایی و راهزنان را بازی کند.

وزارت امور خارجه سوریه در پایان تاکید کرد: سوریه از آمریکا می‌خواهد حمایت از تروریسم و شبه‌نظامیان جدایی‌طلب را متوقف کند و فورا از اراضی اشغالی سوریه عقب‌نشینی کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه