English

عمار حکیم هتک حرمت قرآن در سوئد را محکوم کرد

رهبر جریان حکمت ملی عراق در واکنش به هتک حرمت قرآن کریم در سوئد گفت: هتک حرمت قرآن کریم به دست گروه‌های افراط‌گرا را به‌شدت محکوم و تقبیح می‌کنیم.

عمار حکیم هتک حرمت قرآن در سوئد را محکوم کرد

به گزارش خبرگزاری موج، سید عمار حکیم این اقدام را اهانتی بزرگ به اعتقادات بیش از یک و نیم میلیارد مسلمان در سراسر جهان دانست و از مقامات ذی‌ربط در سوئد خواست که هرگونه اقدام خلاف قوانین بین‌المللی درباره ضرورت خودداری از اهانت به اعتقادات پیروان همه ادیان و مذاهب و اقوام را پیگیری کنند.

رهبر جریان حکمت ملی عراق همچنین نسبت به تلاش برخی گروه‌هایی که غرض‌ورزانه در پی ترویج روحیه نفرت میان ملت‌ها هستند، هشدار داد.

دیروز دولت سوئد برای سومین بار مجوز قانونی «قرآن‌سوزی» در کشورش را صادر کرد و این‌بار این اقدام نفرت انگیز، مقابل سفارت ترکیه در استکهلم انجام شد.

مصر، عراق، کویت، ایران، امارات متحده عربی، الازهر مصر، مجمع جهانی علمای مسلمان، قطر، عربستان، اندونزی، اردن، مغرب، سازمان همکاری اسلامی، شورای همکاری خلیج فارس، ترکیه، گروه انصارالله نسبت به این اقدام و تکرار آن بیانیه صادر کردند و در مورد گسترش اقداماتی که باعث بی‌حرمتی به ادیان و تشدید خشونت‌ها شود، هشدار دادند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه