English

سقوط هلی کوپتر ارتش سوریه در استان حما ۴ کشته برجا گذاشت

سقوط یک هلی کوپتر ارتش سوریه در استان حما این کشور، 4 کشته بر جاگذاشت. تمامی کشته شدگان این حادثه، خلبانان سوری بوده اند.

سقوط هلی کوپتر ارتش سوریه در استان حما 4 کشته برجا گذاشت

به گزارش خبرنگار بین الملل خبرگزاری موج، سقوط یک هلی کوپتر ارتش سوریه در استان حما این کشور موجب کشته شدن 4 خلبان سوری شد. 

شبکه‌های اختصاصی اخبار حماة در فیسبوک اعلام کردند، هلی‌کوپتر بر فراز فرودگاه حماة دچار نقص فنی شده و همین مساله باعث سقوط آن شد.

این شبکه‌ها اسامی چهار خلبان کشته شده در این حادثه را اعلام کرد که عبارتند از خلبانان لؤی عباس، یاسر رعد، جلال العتر و عبدو النبع.

برخی منابع مخالفان سوریه در شبکه‌های اجتماعی مدعی شدند که هنگام بلند شدن این هلی‌کوپتر از فرودگاه نظامی حماة به مقصد مناطق تحت کنترل مخالفان در شمال سوریه، دو انفجار در این هلی‌کوپتر رخ داد.

برخی منابع دیگر در مخالفان سوری نیز مدعی شدند که این هلی‌کوپتر در ماموریتی برای بمباران شبانه حومه ادلب بود اما به محض برخاستن از فرودگاه حماة منفجر شد و در این انفجار چهار خلبان آن کشته شدند.

منابع یاد شده افزودند، خسارات بزرگی به ساختمان‌های اطراف باند جنگنده‌ها وارد شد.

فرودگاه نظامی حماة از بزرگترین پایگاه‌های هوایی دولت سوریه است که در آن ده‌ها فروند جنگنده و هلی‌کوپتر و نیز مهمات بسیاری وجود دارند.

سقوط هلی‌کوپتر ارتش سوریه همزمان با ازسرگیری حمله هوایی نیروهای دولت سوریه به پایگاه‌های گروه‌های مخالف مسلح در حومه‌های شرقی و جنوبی ادلب و در محور الکبانه در حومه شمالی لاذقیه بود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه