English

آغاز دور جدید عملیات نیروهای امنیتی سریلانکا برای مبارزه با افراط گرایان

مقام های امنیتی سریلانکا گفتند: نیروهای امنیتی این کشور عملیات بزرگی را برای برخورد با بقایای یک گروه شبه نظامی که در حملات تروریستی 21 آپریل سریلانکا نقش داشته است آغاز کرده اند.

آغاز دور جدید عملیات نیروهای امنیتی سریلانکا برای مبارزه با افراط گرایان

به گزارش خبرنگار بین الملل خبرگزاری موج به نقل از خبرگزاری فرانسه، مقام های سریلانکا یی گفتند: نیروهای امنیتی سریلانکا عملیات بزرگی را برای شکار آخرین بازماندگان یک گروه شبه نظامی که در حملات روز عید پاک این کشور موجب قتل 258 نفر شدند، آغاز کرده اند.

شماری از مناطق حومه ای کلمبو پایتخت سریلانکا توسط نیروهای امنیتی سریلانکا هدف قرار گرفته اند. نیروهای امنیتی سریلانکا پس از حملات مرگبار 21 آپریل در این کشور، اختیارات ویژه و فوق العاده را دریافت کرده اند. 

یک مقام نظامی سریلانکا به خبرنگاران گفته است: عملیات نیروهای امنیتی سریلانکا در سه منطقه خارج از کلمبو در جریان است. عملیات های مشابهی نیز در شمال غرب سریلانکا در جریان هستند. در این مناطق، شورش هایی بر علیه مسلمانان به راه افتاده که در ماه جاری موجب مرگ 1 نفر شده و به صدها مغازه، خانه و مسجد، که به مسلمانان تعلق داشته نیز آسیب رسانده است.

خشونت ها در سریلانکا پس از حوادث تروریستی 21 آپریل در این کشور به اوج خود رسیده است. داعش مسوولیت این حمله را بر عهده گرفته است. 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه