English

برایان هوک:

موضوع حضور فرزندان و وابستگان مقامات جمهوری اسلامی در آمریکا بررسی می شود

نماینده ویژه وزارت امورخارجه آمریکا گفت: این وزارت‌خانه قصد دارد موضوع حضور فرزندان و وابستگان مقامات جمهوری اسلامی در این کشور را بررسی‌ کند.

موضوع حضور فرزندان و وابستگان مقامات جمهوری اسلامی در آمریکا بررسی می شود

به گزارش خبرگزاری موج، برایان هوک رئیس گروه اقدام ایران در وزارت امورخارجه آمریکا با انتشار یک پیام ویدئویی در صفحه توئیتر فارسی وزارت امورخارجه آمریکا گفت: این وزارت‌خانه موضوع اخراج فرزندان و وابستگان مقامات ایرانی مقیم آمریکا را بررسی خواهد کرد.

وی با طرح ادعاهایی علیه مقامات کشورمان افزود: می‌توانم بگویم که ما داریم روی این مسئله کار می‌کنیم در حالی‌که من نمی‌توانم درباره پرونده‌های افراد یا گفت‌وگوهای‌مان درباره سیاست داخلی‌مان صحبت کنم.

برایان هوک در ادامه ادعاهای خود تاکید کرد که شما می‌توانید اطمینان داشته باشید که تمام گزینه‌ها برای تحت فشار قرار دادن این مقامات ایران مورد استفاده قرار می‌گیرد تا آن‌ها رفتارشان را تغییر دهند.

شبکه خبری ان‌بی‌سی به تازگی گزارش داد که خانواده‌های آمریکایی‌هایی که مدعی هستند عضوی از آن‌ها در ایران زندانی است در نامه‌ای از دولت دونالد ترامپ خواسته‌اند که ویزای فرزندان مقام‌های بلندپایه جمهوری اسلامی را که در آمریکا حضور دارند، لغو کند.

بنابر این گزارش خانواده‌های این افراد فهرستی از فرزندان و بستگان مقام‌های جمهوری اسلامی از را به دولت و قانونگذاران آمریکایی ارائه کرده‌اند.

این در حالی است که چنین ادعاهایی تاکنون از سوی مقامات رسمی کشورمان تایید نشده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه