English

ترامپ:

مقامات ایرانی بالاخره برای گفتگو با آمریکا وارد مذاکره می شوند

رئیس جمهوری آمریکا درباره شدیدترین تحریم‌ ها علیه ایران گفت: مقامات جمهوری اسلامی بالاخره برای مذاکره درباره توافق جدید اتمی بازخواهند گشت.

مقامات ایرانی بالاخره برای گفتگو با آمریکا وارد مذاکره می شوند

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از هاآرتص و اکونومیک تایمز، دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا، با تاکید دوباره بر اعمال شدیدترین تحریم‌ ها علیه ایران گفت که مقامات جمهوری اسلامی بالاخره برای مذاکره درباره توافق جدید اتمی بازخواهند گشت.

وی روز جمعه نیز از آمادگی خود برای انجام توافق جدید با ایران خبر داده بود.

 ترامپ که در جمع هوادارانش در ایالت ایندیانا سخنرانی می‌کرد بار دیگر از برجام به عنوان توافقی بسیار بد یاد کرد و افزود که به جای آن توافق، شدیدترین تحریم‌ها را علیه ایران اعمال می کنیم.

ترامپ روز جمعه در بیانیه ای گفته بود: آمریکا از حصول توافق جدید با ایران که جامع‌تر ! باشد و مسیر دستیابی این کشور به تسلیحات هسته‌ای را برای همیشه مسدود کرده و همه فعالیت‌های بدخواهانه این کشور را پوشش داده و به نفع مردم ایران ! باشد؛ استقبال می‌کند. تا آن موقع، تحریم‌های تاریخی ما به طور کامل پابرجا خواهد بود.

ترامپ همچنین مدعی شد: بازگشت تحریم‌های ضد ایرانی با هدف ممانعت از صرف درآمدهای این کشور برای سرمایه‌گذاری در برنامه هسته‌ای و واداشتن ایران به رها کردن رفتارهای مخرب یا افتادن به ورطه فاجعه اقتصادی، انجام می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه