English

مرکل:

اتحادیه اروپا به آمریکا پاسخ دهد

صدر اعظم آلمان در جریان یک گفتگوی تلویزیونی از اعمال تحریم های آمریکا علیه ایران به عنوان رویدادی یاد کرد که پس از سالها تاثیرات خود را نشان خواهد داد.

اتحادیه اروپا به آمریکا پاسخ دهد

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از شبکه تلویزیونی آ ار د، صدر اعظم آلمان در گفتگویی به بیان توضیحاتی درباره اعمال دوباره تحریم های آمریکا علیه ایران پرداخت.

«آنگلا مرکل» صدر اعظم آلمان در جریان گفتگوی تلویزیونی شب گذشته خود در خصوص رویدادهای بین المللی اظهار داشت که بسیاری از مسائل با گذر زمان تاثیرات خود را نشان می دهد.

وی در توضیح گفته خود افزود: یکی از ارکانی که من برای مسائل در حوزه سیاست خارجی وجود دارد، صبر است. توافق هسته ای ایران نیز در این زمره می گنجد. توافق هسته ای ایران در گذر زمان طولانی حاصل شد، در عین حال پیامد اعمال تحریم های آمریکا نیز در گذر زمان خود را نشان می دهد.

مرکل

اتحادیه اروپا بار دیگر با اتحادی مشابه به این اقدام آمریکا پاسخ دهد

صدر اعظم آلمان در پاسخ به این پرسش که اتحادیه اروپا در صورت اقدام متقابل دولت آمریکا علیه تدابیر تلافی جویانه این اتحادیه و وضع تعرفه بر واردات خودرو چه تدبیری اندیشیده است، گفت: «در وهله اول، ما تلاش می کنیم که از بروز آن جلوگیری کنیم... و سپس امیدواریم که اتحادیه اروپا بار دیگر با اتحادی مشابه به این اقدام آمریکا پاسخ دهد».

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه