English

دونالد ترامپ:

هیلاری کج و کوله می خواهد روابط من و کوهن را تخریب کند/اقدامات اف بی آی علیه کوهن حمله به کشور است

تحقیقات درباره معاملات شخصی وکیل ترامپ توسط دادستان های آمریکایی اغاز شد.

هیلاری کج و کوله می خواهد روابط من و کوهن را تخریب کند/اقدامات اف بی آی علیه کوهن حمله به کشور است

به گزارش خبرگزاری موج، دونالد ترامپ، رییس جمهوری آمریکا روز شنبه گفت بعید است که مایکل کوهن یار دیرینه‌اش بر علیه وی اقدامی کند.

ترامپ در یک توئیتی نوشت: نیویورک تایمز و یک "خبرنگار درجه سه" به نام مگی هابرمن که نوکر هیلاری "کج و کوله" است-که من اصلا با او حرف نمی‌زنم و کاری هم با او ندارم- تلاش دارند تا مایکل کوهن و روابطش با من را به امید سازشکاری او تخریب کنند. آنها از منابع "ساختگی" و یک بازنده مست معتاد از مایکل که شخص خوبی با یک خانواده فوق‌العاده است، استفاده می‌کنند.

او در پیام دیگری با انتقاد از رسانه‌های آمریکایی خصوصا نیویورک تایمز نوشت:‌ مایکل یک وکیل و تاجر است که من همواره او را دوست دارم و به او احترام می‌گذارم. برخی از مردم اگر ببینند که دولت آنها را از دردسر خارج می‌کند، حتی اگر این به معنای دروغگویی و داستان سرایی باشد، سازشکاری می‌کنند تا تخفیف بگیرند. متاسفم اما با وجود تقلای رسانه‌های بی‌صداقت، من چنین شخصیتی در مایکل نمی‌بینم!   

عوامل اف‌بی‌آی اوایل همین ماه در راستای تحقیقات به دفتر، منزل و محل اقامت کوهن در یک هتل حمله کردند تا مدارکی دال بر جعل پیدا کنند. در میان اسناد، همچنین مدارکی از انتقال پول در سال ۲۰۱۶ از طرف کوهن به یک بازیگر فیلم‌های مستهجن و یک مدل سابق پیدا شد که هر دوی آنها رئیس‌جمهوری آمریکا را به ارتباط جنسی متهم می‌کنند. رئیس‌جمهوری آمریکا اما تمامی اتهامات را رد کرده و رسانه‌ها را به "بزرگنمایی واقعیت و جانبداری" متهم می‌کند.

دادستان‌های آمریکایی از آغاز تحقیقات درباره معاملات شخصی وکیل ترامپ خبر دادند اما مشخص نیست که از نظر آنها کوهن مرتکب چه جرمی شده است. وکلای کوهن اقدام عوامل اف‌بی‌آی را حمله به اسناد سایر موکلان این مقام دانستند و ترامپ آن را "حمله به کشور" توصیف کرده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه