English

تصمیم ترامپ نمی تواند عملی شود

نخست وزیر ترکیه با اشاره به تصمیم رئیس جمهوری آمریکا در به رسمیت شناختن بیت المقدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی، تاکید کرد این تصمیم نمی تواند عملی شود زیرا همه کشورهای اسلامی و کشورهای پیشرفته ای که عاقلانه رفتار می کنند این تصمیم را مردود دانستند.

تصمیم ترامپ نمی تواند عملی شود

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از آناتولی، «بنعلی ایلدریم» نخست وزیر ترکیه وعده داد که به زودی جهان، فلسطین را به عنوان یک کشور مستقل و شهر قدس را به عنوان پایتخت آن به رسمیت می شناسد.

وی که در شانزدهمین کنفرانس «حزب حاکم عدالت و توسعه» در «ادیرنه» سخن می گفت افزود: با شناسایی فلسطین به عنوان یک کشور مستقل و با مرکزیت شرق قدس، این بحران به طور کامل پایان خواهد یافت.

ایلدریم با اشاره به تصمیم رئیس جمهوری آمریکا در به رسمیت شناختن بیت المقدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی، تاکید کرد این تصمیم نمی تواند عملی شود زیرا همه کشورهای اسلامی و کشورهای پیشرفته ای که عاقلانه رفتار می کنند این تصمیم را مردود دانستند.

نخست وزیر ترکیه با بیان این که اسلام و مسیحیت و جامعه بین الملل از مسئله مشروع فلسطین، دفاع می کنند از تلاش کشورش برای برقراری صلح و ثبات و آرامش در منطقه خبر داد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه